• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پیشگامی گروه تولیدی فخار برای اشتغالزایی در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: سه شنبه ۲۶/مرداد/۱۴۰۰

پیشگامی گروه تولیدی فخار برای اشتغالزایی در رفسنجان

مدیرعامل گروه تولیدی فخار از اشتغالزایی کارخانجات تولید کاشی و سرامیک فخار برای هزار نفر در رفسنجان خبر داد.


رفسنجان زیبا| سیدعلی حسینی نژاد با تأکید بر اینکه گروه فخار بعد از مجتمع مس سرچشمه بیشترین میزان اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است، گفت: عمده پرسنل بکارگیری شده در این کارخانجات که به صورت خصوصی مدیریت می شوند، بومی هستند.

وی هم چنین از تولید سالیانه ۱۲ میلیون متر مربع انواع کاشی و سرامیک توسط گروه تولیدی فخار خبر داد و افزود: از مشخصه های گروه فخار توجه به کیفیت، تکنولوژی به روز و ایجاد تنوع در محصولات است.

حسینی نژاد در ادامه از صادرات بیش از ۵۰ درصد تولیدات گروه فخار به کشورهای حاشیه خلیج فارس، آفریقا، کنیا، نیجریه، سومالی، رومانی، اسلواکی، آلمان، انگلستان اشاره کرد و گفت: طی هفت سال متوالی عنوان صادر کننده نمونه استانی در حوزه مصالح ساختمانی را دریافت کرده ایم.

مدیرعامل گروه تولیدی فخار از توسعه فروشگاههای عرضه محصولات با کیفیت در رفسنجان و سایر نقاط کشور خبر داد و اظهار کرد: به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان، تمامی محصولات را در فروشگاه با قیمت مصوب کارخانه عرضه می کنیم.

وی ادامه داد: خدمات پس از فروش فخار برای مصرف کنندگان شامل نظارت بر نصب و اجرای کاشی و سرامیک است که به دقت مورد توجه ما در فروشگاهها بوده است تا بتوانیم محصول تولیدی را به بهترین نحو ممکن به دست مصرف کننده برسانیم.

حسینی نژاد از اجرا و بهره برداری دو فاز جدید در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و مدت زمان ۱۱ ماه خبر داد و گفت: این مجموعه برای بیش از ۲۴۰ نفر شغل ایجاد کرده و برای اجرای آن حدود ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: بزودی کارخانه کاشی پارمیس به منظور تولید سرامیک در ابعاد ۱.۲۰ در ۲.۴۰ با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد که برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

حسینی نژاد یادآور شد: عمده سرمایه گذاری مجموعه فوق از طریق منابع بانکی تأمین خواهد شد که در صورت موافقت اعتبارات و عملیاتی شدن آن در زمان مناسب، پروژه نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید