• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ضرورت ایجاد همبستگی برای اعتلای مس رفسنجان در ایران
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۲۴/بهمن/۱۴۰۱

ضرورت ایجاد همبستگی برای اعتلای مس رفسنجان در ایران

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: امید است سیاسیون و مسؤلین ارشد شهرستان با همراهی و تعامل مدیرعامل و مجموعه مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران برای رضای مردم گره گشایی کنند تا شاهد درخشش مس در ایران باشیم.


رفسنجان زیبا| رضا امینی مقدم معاون روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان ضمن پیرامون برخورد مسئولان هتل هیلان با بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این اتفاق چهره خوبی از شهرمان را به تصویر نکشید و متاسفانه این رفتار چندین بار تکرار و باعث شده بود شان و منزلت بازیکنان و مجموعه تیم را زیر سوال ببرد.

وی با اشاره به اینکه مطالبه حق مجموعه هتل است اما نباید بعد از گذشت سه سال از همکاری چنین رفتاری از خود نشان می دادند، ادامه داد: سه سال است که مجموعه مس اعم از باشگاه و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای اقامت از این هتل استفاده می کرده و هزینه ها هم تمام و کمال پرداخت می شد.

معاون باشگاه مس رفسنجان با ابراز گلایه از برخورد هتل، آن را مورد پسند هیچ انسان منصفی ندانست و گفت: نباید بازیکنان و تیم درگیر این مساله می‌ شدند و راه حل آن پیگیری از طریق مدیریت و ارجاع آن به مدیریت ارشد شرکت ملی بود؛ این نحوه برخورد را می توان اهانت به مجموعه شرکت ملی مس ایران تلقی کرد.

امینی مقدم با اشاره به اینکه از سال ۹۸ مس رفسنجان با شعار «رفسنجان سرچشمه مس ایران» پا به قله ورزش ایران گذاشت و در این مدت کوتاه جزو برترین ها قرار گرفت، گفت: همزمان با ورود تیم به لیگ برتر، هیچ زیرساخت مناسبی نبود و طی چند سال گذشته قدم‌هایی برداشته شد که سالها برای انجام آن اراده ای وجود نداشت.

وی با بیان اینکه مس توانست در قالب مسئولیت های اجتماعی در ورزش ورود کند و اماکن ورزشی شهر را بازسازی کند، افزود: اکنون که در حال طی کردن روزهای سخت و دشوار پایانی فصل هستیم، باید این بحران مالی را بپذیریم؛ بحرانی که زاییده ی نبود امکانات مناسب ورزشی در رفسنجان بود.

مهندس امینی مقدم از صرف بخشی از بودجه باشگاه مس رفسنجان برای نوسازی سالن ها خبر داد و تصریح کرد: با حضور ۱۱ تیم غیر فوتبالی لیگ برتری و همچنین حضور در سطح اول ورزش کشور نیاز به اماکنی با استانداردهای ملی جهت انجام مسابقات احساس شد.

معاون باشگاه مس رفسنجان یادآور شد: امید است با این اتفاق تلخ، سیاسیون و مسؤلین ارشد شهرستان با همراهی و تعامل مدیرعامل و مجموعه مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران برای رضای مردم ورزش دوست و قابل احترام شهرستان گره گشایی کنند تا شاهد درخشش مس در ایران باشیم.

خبر از بهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید