• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تشریح مؤلفه های شاخص سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۳۰/آذر/۱۴۰۱

تشریح مؤلفه های شاخص سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان

مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری وجه تمایز سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان با سایر سامانه ها در کشور را تشریح کرد.


رفسنجان زیبا| سید‌عباس حسینی داورانی در مراسم تجلیل از صاحبان ایده های برگزیده سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سامانه در سال گذشته، گفت: این اقدام در راستای تحقق مدیریت مشارکتی به عنوان یکی از اصول «روی خوش آرامش» که سیاست محوری شهرداری رفسنجان است، صورت گرفت.

وی افزود: در یک‌سال گذشته به طور متوسط ماهیانه ۶۰ ایده در سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان به‌ ثبت رسید که ۵۰۵ تای آن در کمیته پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۳۱ ایده مصوب شد.

مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان با اشاره به تدوین آیین نامه اختصاصی سامانه، توضیح داد: آئین نامه در سایت سامانه به نشانی snp.rafsanjan.ir بارگذاری شده و قابل مشاهده است.

حسینی داورانی در ادامه معیارهای ارزیابی ایده ها در سامانه را تشریح کرد و گفت، عنوان کرد: نوآوری و خلاقیت، بیان درست راهکار، تاثیرگذاری و اولویت، افزایش رضایت شهروندان، کاهش هزینه‌های شهرداری و افزایش درآمد و بهره‌وری از اهم موارد برای امتیازدهی و ارزش‌گذاری ایده‌ها بوده است.

وی از بررسی پبشنهادات در کمیته ای متشکل از مدیران شهرداری و کارشناسان حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: جلسات مربوطه به صورت ماهیانه برگزار و ایده‌های دریافتی بر اساس نظام امتیازات، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

دبیر کمیته پیشنهادات شهرداری رفسنجان وجه تمایز سامانه نظام جامع پیشنهادات با سایر سامانه ها در کشور را تشریح کرد و افزود: اختصاص امتیاز طلایی، ارائه حکم مشاور افتخاری و امتیاز کارمندان به عنوان مؤلفه های شاخص در سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان تعریف شده است.

سیدعباس حسینی داورانی با بیان اینکه امتیاز طلایی می تواند برای مدیران فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران در راستای تحقق درآمد پایدار شهری دارای اهمیت باشد، گفت: طرح‌ها و پیشنهادات مربوطه پس از تصویب شورای معاونین و شورای شهر، توسط ارائه دهنده اجرا می شوند.

وی از ارائه پاداش به پیشنهاد دهندگان و اختصاص امتیاز ویژه به کارکنان شهرداری خبر داد و افزود: افرادی که ۱۰ پیشنهاد مصوب در طول سال داشته باشند به عنوان مشاور افتخاری شهرداری حکم دریافت خواهند کرد.

مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان هم چنین از راه اندازی گروه های مشورتی تخصصی در شهرداری خبر داد و گفت: بنا به ضرورت، از ماه‌های گذشته روند تشکیل این گروه‌ها را آغاز کرده ایم که در برخی حوزه ها تشکیل شده یا در شرف راه اندازی است.

خبر از بهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید