• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برپایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک اتفاق مهم  در جبهه انقلاب فرهنگی است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۲۷/آبان/۱۴۰۱

برپایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک اتفاق مهم در جبهه انقلاب فرهنگی است

رفسنجان زیبا| معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان کرمان، اظهار کرد: رویداد امروز یک اتفاق مهم در جبهه انقلاب فرهنگی‌ است و به مجموعه سپاه ثارالله باید تبریک گفت که به خواسته رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشاندند. رحمان جلالی با تقدیر از حمایت‌های محتمع مس سرچشمه رفسنجان برای برگزاری این رویداد،…


رفسنجان زیبا| معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان کرمان، اظهار کرد: رویداد امروز یک اتفاق مهم در جبهه انقلاب فرهنگی‌ است و به مجموعه سپاه ثارالله باید تبریک گفت که به خواسته رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشاندند.

رحمان جلالی با تقدیر از حمایت‌های محتمع مس سرچشمه رفسنجان برای برگزاری این رویداد، تصریح کرد: اتفاقات امروز در کف خیابان به‌دلیل بی‌توجهی به دغدغه‌های رهبر انقلاب در حوزه فضای مجازی است.

احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز با بیان اینکه بیش از ۱۰هزار دروغ شاخدار در ۵۰ روز گذشته توسط رسانه‌های معاند منتشر شد که بسیاری از این دروغ‌ها ثابت شد، تصریح کرد: اگرچه تولید محتوا مهم است اما توزیع و انتشار این مطالب ده‌ها برابر از تولید آنها مهم‌تر است.

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین یکی از ابزارهای جاهلیت مدرن را رسانه دانست و افزود: غول رسانه‌ای دنیا در اختیار جاهلیت مدرن است و فن‌آوری اطلاعات را هم در دست گرفته‌اند و قدرت هم در اختیار جاهلیت مدرن است که مثلث خطرناکی شکل گرفته است‌.

حجت‌الاسلام حسین جلالی اضافه کرد: باید بسترها برای تولید محتوای ارزشمند در فضای مجازی فراهم شود چراکه این فضا بخشی از زندگی‌ شده و توجه به آن ضروری است.

مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات استان کرمان نیز محتوای مناسب را محتوایی دانست که درگیری ذهنی و ارزش‌افزوده برای مخاطب ایجاد کند و گفت: تولید محتوا در زمان‌ها و مکان‌ها و برای افراد مختلف یکسان نیست.

حسین ساجدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش برای افزایش سرعت اینترنت در ۶۸ شهر استان در حال انجام است و در فاز اول ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کلید می‌خورد.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز اظهار کرد: در این جنگ ترکیبی دشمن، رویدادی به‌مدت چهل و هشت ساعت برگزار کردیم و هنرمندان استان مجاهدانه حضور پیدا کرده و به تولید محتوا پرداختند.

به گفته باقری، یکی از شاه‌کلیدهای مهم مقابله با عملیات روانی دشمن، نهضت تولید محتوای فاخر و تاثیرگذار شامل محتوای غنی اسلامی و انقلابی در قالب هنر به جامعه است.

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان نیز در سخنانی از مهندس احمدی مدیر مجتمع و ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که حمایت کاملی از این رویداد داشتند و همیشه همراه سپاه ثارالله استان و شهرستان رفسنجان بودند قدردانی کرد.

در این مراسم، از خانواده‌های شهید ترکمان و شهید نظری تقدیر شد.

عکاس: مهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید