• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
۱۴۰۲ سال پیروزی های مکرر و موفقیت های پی در پی ایران است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۰۳/اردیبهشت/۱۴۰۲

۱۴۰۲ سال پیروزی های مکرر و موفقیت های پی در پی ایران است

نماینده رفسنجان و انار گفت: سال ۱۴۰۲ با گشایش اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم همراه می‌شود.


رفسنجان زیبا | نماینده رفسنجان و انار در مجلس در جمع نمازگزاران عید فطر، با بیان اینکه امسال انتخابات مهمی در پیش داریم، تأکید کرد: باید حمایت خودمان از جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

حسین جلالی گفت: در این انتخاب، شخص مهم نیست بلکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مهم است باید فدای نظام و جمهوری اسلامی شد. بنابراین همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور برگزار شود.

وی با اشاره به لینکه هیچ مقامی بالاتر از مقام عبودیت و بندگی خدا نیست، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بندگی را تمرین کردیم و درسی که از ماه مبارک رمضان آموختیم، درس خداباوری و خدامحوری بود.

واماندگی آمریکا را می بینیم/ پایان اسرائیل نزدیک است

وی ادامه داد: یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد.

جلالی افزود: امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشورها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرد.

جلالی تصریح کرد: آمریکایی که هواپیمای ما را با ۲۲۰ سرنشین غیرنظامی در دریای خلیج فارس ساقط کرد، خود را ابرقدرت منطقه خواند اما امروز به این وضع افتاده است.

وی اظهار کرد: نقشه جهان در حال تغییر بوده و جهان در حال شکل‌گیری نظم نوین است و آماده می‌شود تا جهان بدون اسرائیل و با آمریکای فشل را تجربه کند.

نماینده رفسنجان و انار خاطرنشان کرد: دست دوستی و برادری همسایگان و کشورهای عربی از معجزه‌های الهی‌ست، عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، کویت و اردن و…در کنار مقاومت قرار گرفته‌اند و در روز قدس دیدیم برای نابودی اسرائیل یکصدا شدند.

۱۴۰۲ سال پیروزی های مکرر و موفقیت های پی در پی کشورمان است

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ با گشایش اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم همراه می‌شود، اظهار کرد: آقایی دلار در حال شکسته شدن است تا امروز چندین کشور دلار را از سبد معاملات خود جمع کرده‌اند و ایران هم آماده می‌شود و این یعنی بازگشت ورشکستگی اقتصاد آمریکا.

جلالی بیان داشت: بارها مقام معظم رهبری فرمودند سروری دلار را بشکنید و خدا را شاکریم این خواسته مقام معظم رهبری در حال تحقق است.

برجام را بی اثر کردیم

وی به بحث برجام پرداخت و گفت: به حول و قوه الهی با عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و تعامل با همسایگان و…برجام بی‌اثر و خنثی شد.

جلالی خاطرنشان کرد: نابودی اسرائیل شدت و شتاب بیشتری پیدا کرده و همه منتظر نابودی آن هستیم.همه منتظر بودند بگویند حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه ناکارآمد است اما به همه جهانیان ثابت شد و حقانیت جمهوری اسلامی به همه جهان به نمایش گذاشته شد.

 

 

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید