• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
گلایه سرپرست تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از تبعیض جنسیتی در سازمان لیگ فوتسال
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۰۴/اردیبهشت/۱۴۰۰

گلایه سرپرست تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از تبعیض جنسیتی در سازمان لیگ فوتسال

قائم‌مقام تیم فوتسال مس رفسنجان با اعتراض شدید به ریاست سازمان لیگ فوتسال معتقد است ایشان هیچ علاقه‌ای به پیشرفت ورزش بانوان ندارند و در حال تسویه‌حساب خصومت ‌های شخصی با مس رفسنجان است.


رفسنجان زیبا| مجتبی کرمی قائم‌مقام تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان، با اشاره به عدم پذیرش سازمان لیگ مبنی بر درخواست ۴ باشگاه جهت صعود ۳ تیم از هر گروه گفت: امسال به خاطر شرایط کرونا لیگ را با ۱۴ تیم به ‌صورت دوگروه ۴ تیمی برگزار کردند که البته ما در گروه سختی افتادیم به ‌طوری‌ که در این گروه ۴ تیم مدعی صعود بودیم.

سازمان لیگ درخواست ما را نادیده گرفت

در اواخر بهمن بود که از آن ۴ تیم یعنی تیم ما (مس رفسنجان)، رهیاب و هیات خراسان رضوی شانس صعود به دور بعد را داشتیم، از همین جهت به سازمان لیگ فوتسال و آقای جابری نامه زدیم و از آن‌ها خواستیم که دقیقا مثل کاری که برای مسابقات لیگ آقایان انجام دادید، بیایید تعداد تیم‌های صعود کننده از هر گروه را از دو تیم به سه تیم افزایش دهید. به این دلیل که بالاخره ما هم سرمایه‌گذاری زیادی را انجام دادیم و قهرمان پارسال بودیم و در کل این درخواستی بود که از سازمان لیگ داشتیم.

او در ادامه افزود: متأسفانه آن‌ها این درخواست ما را قبول نکردند و در جواب به آیین‌نامه مسابقات استناد کردند در حالی ‌که اولاً اگر بنا به استعلام گرفتن از آیین‌نامه باشد چرا این آیین‌نامه را برای فوتسال آقایان تغییر دادید.

جابری به دنبال تسویه‌حساب است!

دوم اینکه در مراسم قرعه‌کشی پس از تمام بی‌ احترامی ‌هایی که آقای جابری به تیم‌ها انجام داد تنها این نمایندگان مس رفسنجان بودند که خاموش ننشستند و از همین رو حالا درخواست تیم ما (مس رفسنجان)  مورد قبول قرار نمی‌گیرد، به‌ این‌ علت که ایشان در حال تسویه‌حساب خصومت ‌های شخصی با مس رفسنجان است.

سازمان لیگ منتظر حذف تیم ما بود

مجتبی کرمی با اشاره به اینکه در گروه دیگر هم‌چنین درخواستی مطرح ‌شده است بیان کرد: «این در حالی است که از گروه دوم نیز به دلیل اینکه صعود دو تیم سایپا و حفاری اهواز از چند هفته قبل مسجل شده بود، نامی نو اصفهان نیز چنین درخواستی را مطرح کرده بود که اگر راهی دارد اجازه دهند سه تیم از گروه صعود کند، که سازمان لیگ اجرای چنین درخواستی را به ‌روزهای آتی موکول کرد. به نظر من آن‌ها منتظر بودند تا ببینند اگر مس رفسنجان تیم سوم گروه می‌شود این درخواست را رد کنند.»

خصومت خود علیه تیم ما را علنی کرده بودند

قائم‌مقام تیم فوتسال مس رفسنجان همچنین گفت: «آقای جابری در چند جا اعلام کرده بودند که با مدیرعامل ما خصومت شخصی دارند و حتی درجایی باشگاه ما را به بی‌ دروپیکر بودن متهم کردند، در شرایطی که من نمی‌دانم که منظور این آقا از در و پیکر دقیقا چه چیزی است.»

جابری گفت شما زیر دست ما هستید

در روز قرعه‌کشی آقای جابری به همه تیم‌ها توهین کرد و اعلام داشت که همه شما زیردست ما هستید که من در جواب ایشان گفتم که ما زیردست نیستیم و همه ما ارتباط زنجیرواری داریم. ما تیم‌ها اگر حق ورودمان را به سازمان لیگ ندهیم، این سازمان اصلا چه معنی پیدا می‌کند؟ در ادامه همان روز قرعه‌کشی، دو تیم شهروند ساری و پارس آرای شیراز حتی نماینده‌ای در روز قرعه‌کشی نداشتند، در همین راستا به ما گفتند که شما صورت‌جلسه را امضا کنید و درصورتی‌که این دو تیم تا دوازدهم همان ماه حق ورودشان را پرداخت نکردند، ما لیگ را با ۱۲ تیم و دو گروه ۶ تیمی برگزار خواهیم کرد./ ورزش سه


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید