• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
گرمخانه شهرداری رفسنجان در اختیار زنان آسیب دیده اجتماعی قرار می گیرد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۲۸/آبان/۱۴۰۰

گرمخانه شهرداری رفسنجان در اختیار زنان آسیب دیده اجتماعی قرار می گیرد

مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان در جمع مدیرعامل و اعضای خیریه قلب های مهربان از اختصاص گرمخانه شهرداری به زنان آسیب دیده اجتماعی خبر داد.


رفسنجان زیبا| به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور فرماندار و مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان برگزار گردید، پیرامون ضرورت ساماندهی و نگهداری موقت زنان آسیب دیده اجتماعی بحث و تصمیم گیری شد و به زودی این مرکز در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای شناسایی افراد بهره خواهیم گرفت، افزود: ساماندهی مددجویان و اشخاص نیازمند به خدمات اجتماعی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است و اشتغالزایی و پاکسازی کامل این افراد بایستی هدف قرار گیرد.

شهردار رفسنجان با اعلام اینکه در حال شناسایی محل های جدید برای راه اندازی گرمخانه هستیم، ادامه داد: از برنامه های بلندمدت برای ساماندهی افراد بدون پشتوانه اجتماعی استقبال می کنیم و امیدواریم با همکاری نهادهای اجرایی و سازمان های مردم نهاد بتوانیم در کاهش جمعیت افراد آسیب دیده اجتماعی موفق عمل کنیم.

در ادامه مدیرعامل خیریه قلبهای مهربان با قدردانی از اعلام آمادگی شهرداری برای ساماندهی زنان و مردان بی سرپناه، از همکاری این مرکز برای تدوین طرح جامع معرفی و شناسایی این افراد خبر داد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید