• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
گردهمایی جهادگران گروه جهادی شهید یدالله ملایی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۳۰/آبان/۱۴۰۱

گردهمایی جهادگران گروه جهادی شهید یدالله ملایی

مدیر گروه جهادی سردار شهید ملایی فرد: هدف این گروه جهادی ارائه طرح هایی است تا بجای آنکه نیازمندان نگاهشان به دست ما باشد از پتانسیل خودشان برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم‌.


جلسه آغازین فرآیند ، ساماندهی و برنامه ریزی اهداف  گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی  در سالن اجتماعات شهید ذکریا برگزار شد.

در این مراسم مدیر گروه جهادی شهید یدالله ملایی ضمن قدر دانی از حضار و با اشاره به آیه ۲۱۸سوره بقره  اذعان کرد: از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران احیاء مفاهیم اصیل و مهمی چون مبارزه و جهاد است.

وی ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس، جهادی‌گری در دیگر عرصه ها ادامه پیدا کرد. در اواخر دهه هشتاد و با تشکیل بسیج سازندگی فرصت دوباره ای پیدا شد تا نسل جدید و علاقمند به مکتب جهادی، فعالیت های گسترده و اثرگذار خود را بر محرومیت زدایی مناطق فراموش شده کشور که کم هم نبودند، متمرکز کنند.

ملایی فرد  با اشاره به فعالیت سه ساله این گروه جهادی تصریح کرد: هسته اولیه گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی هم با همین رویکرد،  مشغول خدمت رسانی در شهرستان رفسنجان و حومه است که ابتدا با چند نفر کار را شروع کردیم و در بخشهای مختلف از توزیع بسته های معیشتی گرفته تا توزیع گوشت برای مادران باردار و شیرده، تامین و توزیع وسایل سرمایشی و گرمایشی در ایام تابستان و ایام سرد زمستان، تامین جهیزیه برای چند زوج نیازمند، توزیع کیف و نوشت افزار برای دانش آموزان محروم، پخت غذا در مناسبت های مختلف و همچنین در سیل اخیر شهرستان رفسنجان  ۳۰۰ بسته معیشتی پتو و آب معدنی خدمات ارائه دادیم.

وی افزود: با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به خانواده های سیل زده روستاهای کوثرریز سعید آباد ، دره در ، بوکان راویز و خود راویز از جمله خدمات این گروه جهادی در این سه سال بوده است.

ملایی فرد ادامه داد: گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی در عید فطر سال ۹۸ با رویکرد آسیب شناسی و ارائه راهکار و زدودن محرومیت در همه ابعاد فقر فرهنگی و معیشتی ارتقای بهداشت و سلامت جسم و روان و ایجاد اشتغالزایی و کارآفرینی تاسیس شد و در حال حاضر با قریب به ۱۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد  مشغول به خدمت رسانی در شهرستان رفسنجان است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهادی در این گروه به صورت داوطلبانه و بر اساس احساس مسئولیت و بی تفاوت نبودن نسبت به همنوعان و همچنین تعهدات اخلاقی و تکلیف دینی است .

ملایی فرد با اشاره به این که این گروه منبع مالی مستقلی نداشته و تمام سعی خود را در رساندن کمک های نیکوکاران و خیرین به نیازمندان و محرومین معطوف می دارد گفت: هدف گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی  ارائه طرح هایی است  تا بجای آنکه نیازمندان نگاهشان به دست ما باشد از پتانسیل خودشان برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم‌ و امیدواریم با کمک و همراهی جهادگران عزیزمان گامی موثر در راستای اشتغالزایی از طریق کارگاه‌ های کوچک خانگی برای نیازمندان برداریم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید