• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شکایت رسمی مس رفسنجان از داور دیدار اخیر لیگ دسته یک کشور
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۲۵/تیر/۱۳۹۹

شکایت رسمی مس رفسنجان از داور دیدار اخیر لیگ دسته یک کشور

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: کمیته اخلاق و ارکان قضایی برای حفظ و صیانت از سلامتی فوتبال ورود پیدا کرده و نظارت ویژه ای داشته باشد.


به گزارش رفسنجان زیبا، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خواستار ورود و نظارت ویژه کمیته اخلاق و ارکان قضایی برای حفظ و صیانت از سلامت فوتبال شد.
پس از اتفاقات داوری دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان که منجر به اخراج دو بازیکن رفسنجانی از بازی شد باشگاه مس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و اخلاق از علی صفایی داور این دیدار شکایت کرد.
مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت با انتقاد از نحوه قضاوت و عملکرد علی صفایی در این دیدار اظهار داشت : باشگاه مس هم از داور بازی و هم از اتفاقاتی که در این بازی رخ داده به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شکایت کرده است. داور در این بازی به ما ضربه زده بازیکنان ما را به ناحق اخراج کرده و به چند بازیکن دیگر بیخود و بی جهت کارت زرد نشان داده که احتمال دارد در بازی آینده این بازیکنان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته باشیم. تصمیم احساسی یک داور بین المللی سبب می شود تا زحمات یک مجموعه از بین برود.
زیندینی ادامه داد : از ناظر فدراسیون و داور بازی توقع داشتیم تا جانب حقانیت و عدالت را بگیرد و سبب نشوند تا حواشی هایی ایجاد شده و حق تیمی که واقعا زحمت کشیده ضایع نشود.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی نیز گفت : اگر پروتکلی نوشته و به باشگاه ها ارائه شده تا اجرا شود بایستی همه موارد آن عملیاتی شود اما اگر قرار است به مانند بازی با ملوان و سایر بازی ها رعایت و اجرا نشود و صرفا اعلام پروتکل ها به صورت دیمی بوده ما هم می توانیم خارج از پروتکل ها کارهای زیادی بکنیم.
او با استقبال از ورود و نظارت کمیته اخلاق در هفته های پایانی لیگ بیان داشت : از کمیته اخلاق و ارکان قضایی در فوتبال عاجزانه خواهش می کنم برای حفظ و صیانت از سلامتی فوتبال ورود پیدا کرده و نظارت ویژه ای داشته باشند و نگذارند اتفاقات تلخی رخ داده و ورزش فوتبال را تحت تاثیر قرار دهد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید