• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
کمبودهای رایج در آموزش و پرورش فرصت رشد استعدادها را سلب می کند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۳/مرداد/۱۴۰۰

کمبودهای رایج در آموزش و پرورش فرصت رشد استعدادها را سلب می کند

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان: متاسفانه با وجود این‌که در میان دانش‌آموزان ما استعدادهای فراوان و گوناگونی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، اما کمبودها و مشکلات باعث می‌شود که فرصت رشد این استعدادها به‌طور مساوی و به خوبی فراهم نشود.


رفسنجان زیبا| حسین تقوی رشیدی زاده معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش رفسنجان در جمع خبرنگاران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش، در خصوص فراز و فرودهای سال تحصیلی گذشته به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت: متأسفانه عدم حضور دانش‌آموزان در مدرسه، علاوه بر افت تحصیلی و کاهش کیفیت یادگیری آن‌ها، از لحاظ تربیتی نیز مشکلاتی به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه کرونا مسأله ای جهان بود و همه دنیا را تحت تأثیر قرار داد، افزود: سالی پر از رنج برای دانش‌آموزان، والدین، معلمان و کادر اجرایی مدارس گذشت اما با همه این‌ها، تلاش‌های خالصانه همکاران محترممان برای بالا بردن کیفیت آموزش، تلاش والدین و دلسوزی‌هایشان و هم‌چنین، کوشش‌های دانش‌آموزان عزیز جهت پر کردن این خلأ، ستودنی و چشمگیر بود.

تقوی ادامه داد: گواه این ادعا، کسب رتبه‌های متعدد و افتخارات چشمگیر دانش‌آموزان عزیزمان در حوزه‌های علمی، تربیتی، فرهنگی، ورزشی و… بود.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که در هر جامعه‌ای، آموزش و پرورش زیربناست. داشتن یک جامعه سالم و خوب، بستگی به خروجی آموزش و پرورش دارد. متاسفانه با وجود این‌که در میان دانش‌آموزان ما استعدادهای فراوان و گوناگونی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، اما کمبودها و مشکلات باعث می‌شود که فرصت رشد این استعدادها به‌طور مساوی و به خوبی فراهم نشود.

وی ادامه داد: من از تمامی ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌ها، خیرین محترم و همه هم‌شهریان عزیز می‌خواهم که با هر امکان و توانی که دارند به کمک آموزش و پرورش بیایند. زیرا اگر به دنبال جامعه‌ای سالم و شهروندانی آگاه هستیم، باید آموزش و پرورش قوی و توانمندی داشته باشیم.

تقوی هم‌چنین، به مشکلات فیزیکی و غیراستاندارد بودن مدارس و کلاس‌ها اشاره کرد و یادآور شد: نوسازی و بهسازی این مدارس و کلاس‌ها به کمک خیرین امکان‌پذیر است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید