• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
کلاهبرداری از شهروندان با غصب عنوان رابط دفتر امام جمعه
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۲/تیر/۱۴۰۰

کلاهبرداری از شهروندان با غصب عنوان رابط دفتر امام جمعه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه توسط یک متهم سابقه دار و کشف ۶ فقره کلاهبرداری این فرد از شهروندان خبر داد.


رفسنجان زیبا| به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”یداله حسن‌پور” در این خصوص اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری یک نفر از طریق غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه با تلاش کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی یک متهم سابقه دار شناسایی و مشخص شد این فرد خود را عضو دفتر امام جمعه کرمان معرفی و با ادعای جمع آوری وجوه نقد و کمک های مردمی برای افراد ضعیف و کم درآمد جامعه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کلاهبرداری این فرد از ۶ شهروند و ادامه تحقیقات از وی اظهار داشت: هر چند که این متهم قبل از اینکه فرصت ارتکاب کلاهبرداری های بیشتر و در ابعاد بزرگتر را پیدا کند دستگیر شد اما لازم است شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که درخواست های نامتعارفی دارند هوشیار باشند و برای انجام کمک های خیرخواهانه نیز شناخت طرف مقابل را ملاک قرار دهند.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید