• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
چشم انتظار مصوبه دولت| حرکت لاک پشتی بازسازی منازل خسارت دیده از سیل
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۱۹/مهر/۱۴۰۱

چشم انتظار مصوبه دولت| حرکت لاک پشتی بازسازی منازل خسارت دیده از سیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در سیل مردادماه امسال که کانون آن روستای کوثرریز رفسنجان بود، واحدهای مسکونی زیادی آسیب دید که آواربرداری واحدهای خسارت دیده بلافاصله انجام و عملیات اجرایی آغاز شده است.


رفسنجان زیبا| علی اکبر سلطانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره آخرین وضعیت بازسازی منازل خسارت دیده از سیل در استان کرمان با اشاره به اینکه کار دارد پیش می رود اما روند اجرای کار کُند است، افزود: دلیل کندی کار نیز این است که تاکنون نتوانسته ایم مصوبه دولت و کمک بلاعوض های را بگیریم.

سلطانی نژاد با اشاره به پیگیری اخذ مصوبه برای بازسازی منازل خسارت دیده از سیل، گفت: کار اجرائی آغاز شده اما واقعا به اعتبار دولت نیاز داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: همچنین با شرکت ملی مس ایران توافقی داشتیم که برای بازسازی منازل سیل زده کمک کند اما هنوز اجرائی نشده و از هر دو کانال پیگیری می کنیم تا کار را ساماندهی کنیم.

سلطانی نژاد اظهار کرد: ما بدون اعتبار دولت کار را تا اینجا پیش بردیم و نیازمند هستیم زودتر کمک دولت را داشته باشیم.

کرمان در انتظار مصوبه دولت

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: برآورد شده بعد از سیل مردادماه امسال ۶۰۱ واحد احداثی (بازسازی)، ۱۱۸۹ واحد تعمیری و ۲۱۸۶ واحد نیاز به کمک معیشتی(تسهیلات) دارند که در همین راستا نیز این موضوع جمع بندی و به تهران ارسال شده اما مصوبه دولت را هنوز نگرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن کار بازسازی منازل خسارت دیده از سیل را آغاز کرده و کار دارد پیش می رود، تصریح کرد: هنوز مصوبه دولت به ما ابلاغ نشده است.

موسوی ادامه داد: پیگیری مرتب صورت می گیرد و در سفر ریاست جمهوری نیز این موضوع را جزو مصوبات پیشنهاد دادیم اما باید مصوبه دولت اخذ شود.

عکس از سیمین محیط


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید