• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پیشگامی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۴/مهر/۱۳۹۹

پیشگامی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

در آستانه اربعین حسینی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان با راه اندازی پویش «نذر آزادی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیشقدم شده است.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ موکب خاتم الانبیاء که طی سال های اخیر با راه اندازی موکب و اعزام زائر به عراق برای خدمت رسانی به زائرین در همایش بزرگ پیاده روی اربعین در مسیر نجف تا کربلا حضوری فعال داشت، امسال به دلیل محدودیت های کرونایی قصد دارد با مدیریت هزینه ها و هدایت کمک های مردمی به سمت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ثواب زیارت اربعین شریک شود.

به گفته دادستان رفسنجان در حال حاضر ۴۰ زندانی غیرعمد در زندان حضور دارند که آثار و برکات ناشی از آزادی آنان برای افراد باقی می ماند و رضایت امام حسین علیه السلام و خداوند را به دنبال خواهد داشت.

برای آزادی این تعداد زندانی ۲ میلیارد تومان لازم است که امام جمعه رفسنجان در جمع خبرنگاران به آن اشاره کرد و گفت: هزینه ای که هرسال برای زائرین اختصاص داده میشد، امسال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می شود.

حجت الاسلام عسکری با تأکید بر اینکه کمک های مردمی به ستاد عتبات به قوه خود باقیست، اظهار کرد: این پول به عنوان قرض به زندانیان داده می شود تا پس از آزادی و اشتغال بتوانند پول را بازگردانده و چرخه آزادی زندانیان ادامه یابد.

محسنی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان نیز با اشاره به اینکه برای شناسایی افراد نیازمند استعلام گرفته می شود، گفت: بررسی های لازم برای سنجش توانایی پرداخت جریمه نقدی انجام میگیرد و عدم سابقه کیفری آن ها ملاک تصمیم گیری خواهد بود.

خیرین و نیکوکاران در صورت تمایل به مشارکت در پویش «نذر آزادی» و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، می توانند از طریق واریز کمک های نقدی به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۰۳۸۴۰ اقدام کنند و برای مشارکت جهت توسعه حرم امام حسین علیه السلام کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۵۸۰۱۷۰۰۰۰۰۳۶۷۷ واریز نمایند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید