• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پویش «شهردار شو» از نگاه اعضای شورای ششم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۵/آبان/۱۴۰۲

پویش «شهردار شو» از نگاه اعضای شورای ششم

اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان اقدام شایسته شهرداری در اجرای پویش «شهردار شو» را ستودند.


رفسنجان زیبا| فاطمه کردستانی، حجت لاسلام والمسلمین محمدعلی ارجمند، سیدابراهیم صباغ جفری، حسین کهنوجی و مه لقا حکمت در اظهاراتی جداگانه، اجرای پویش «شهردار شو» را فرصتی برای مدیریت مشارکتی نوجوانان و جونان دهه هشتادی دنستند و آن را تحسین کردند.

زمینه ارزیابی نوجوانان در مدیریت شهری با پویش «شهردار شو» فراهم می شود

فاطمه کردستانی عضو شورای شهر رفسنجان گفت: متولدین دهه هشتاد با شرکت در پویش «شهردار شو» مشکلات شهری را رصد کرده و خود را برای مدیریت شهری محک می زنند.

فاطمه کردستانی با بیان اینکه پویش «شهردار شو» زیرساختی برای مدیرپروری در کشور است که به همت شهرداری رفسنجان اجرا می شود، ادامه داد: این پویش فرصتی برای ارائه برنامه ها و پیشنهادات دانش آموزان و نوجوانان در حوزه های مختلف عمرانی، هنری و فرهنگی است.

کردستانی تصریح کرد: از تمامی نوجوانان متولد دهه هشتاد رفسنجانی دعوت می کنم با مشارکت در این طرح، توانمندی های خود را ارزیابی کنند.

پویش «شهردار شو» مدیران آینده رفسنجان را آماده می کند

حجت الاسلام ارجمند عضو شورای شهر رفسنجان گفت: دانش آموزان و نوجوانان با شرکت در پویش «شهردار شو» می توانند برای مدیریت شهر در آینده آماده شوند.

حجت الاسلام محمدعلی ارجمند با اشاره به اینکه این اقدام پسندیده موجب می شود دانش آموزان از سنین نوجوانی خود را برای پذیرش مسئولیت در آینده آماده کنند، افزود: برنامه ریزی برای رفع مشکلات شهری و اقدامات لازم برای شهردار شدن، نوجوانان و دانش آموزان را در معرض ارزیابی و رقابت قرار داده و پیش نیاز مدیریت آن ها در سنین بزرگسالی است.

نسل جوان و نوجوان می توانند بازوهای راهبردی برای مدیریت شهری باشند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: نسل جوان و نوجوان به خاطر بهره مندی از خلاقیت و نگاه متفاوت می توانند بازوهای راهبردی مدیریت شهری باشند.

حسین کهنوجی با اشاره به اجرای پویش «شهردار شو»، اظهار کرد: مدیریت شهری برای استفاده از تمامی ظرفیت ها، استعدادها و سلایق برای ساختن شهری پیشرو عزم جدی دارد.

وی با بیان اینکه متولدین دهه هشتاد به عنوان جوانه های امید می توانند در این پویش شرکت و حضور فعال داشته باشند، ادامه داد: نسل جوان و نوجوان به خاطر بهره مندی از خلاقیت و نگاه متفاوت می توانند بازوهای راهبردی مدیریت شهری باشند.

توانمندی نسل جوان با اجرای پویش «شهردار شو» در رفسنجان

صباغ جعفری عضو شورای شهر رفسنجان گفت: نقش دادن به نسل جوان در مدیریت امور شهری می تواند آن ها را توانمند کند.

سیدابراهیم صباغ جعفری با بیان اینکه دشمن نمی خواهد نسل جوان بارور و توانمند شود و پویش «شهردار شو» نقطه مقابل خواست دشمنان ایران اسلامی است، افزود: نقش دادن به نسل جوان در مدیریت امور شهری می تواند به توانمندی و ارتقاء آنان منجر شده و امید را در این نسل زنده و فروزان نگه می دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و جوانان شورا خاطرنشان کرد: امیدوارم نوجوانان تمامی محلات شهر با حضور گسترده در پویش «شهردار شو» زمینه ساز تحول همه جانبه در شهر باشند.

رصد شهر از نگاه جوانان و نوجوانان با اجرای پویش «شهردار شو»رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: پویش «شهردار شو» موجب می شود شهر را از نگاه جوانان و نوجوانان رصد کنیم.

مه لقا حکمت با بیان اینکه توجه به حضور نوجوانان به عنوان آینده سازان مملکت امری ضروری و پراهمیت است، گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته توجه خاص و ویژه‌ای به نقش نوجوانان در حوزه مدیریت شهری نشده است.

وی افزود: خوشبختانه پویش «شهردار شو» به حضور نخبگان نوجوان محدود نشده است و همه نوجوانان می توانند در آن شرکت کرده و برنامه ای جامع برای محله خود تدوین و اجرا کنند.

حکمت با اشاره به اینکه نوجوانان دهه هشتادی به دلیل ارتباط با دنیای دیجیتال و فضای مجازی نسبت به گذشته تفاوت هایی دارند، حاکمیت محلی را برای مشارکت جوانان و نوجوانان مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: لازم است شهر را از نگاه جوانان و نوجوانان رصد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پویش «شهردار شو» امکان حضور دهه هشتادی ها در موقعیتی شبیه سازی شده با شهر و بحران های شهری را فراهم آورده است تا به عنوان مسئولین آینده و سرمایه های اجتماعی شهر خود را در آن محک بزنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید