• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پشت پرده تلاش شرکت مس برای انزوای باشگاه مس رفسنجان| سیاست های بی اساس مدیران عالی مس کار دست فوتبالیست ها داد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۲۳/بهمن/۱۴۰۱

پشت پرده تلاش شرکت مس برای انزوای باشگاه مس رفسنجان| سیاست های بی اساس مدیران عالی مس کار دست فوتبالیست ها داد

تیم فوتبال مس رفسنجان در آستانه دیدار با فولاد خوزستان به دلیل سوءمدیریت و عدم پرداخت بدهی که میراث سیاست های بی پایه و اساس مدیران عالی شرکت ملی صنایع مس ایران است، از ورود به هتل محل اقامت منع شده است.


رفسنجان زیبا| نیش نقد| در حالی که تنها ۲۴ ساعت تا شروع بازی زمان باقیست، سرمربی، کادر فنی وبازیکنان مس رفسنجان به دلیل مشکلات حاصل از عدم پرداخت هزینه های اقامت از ساعاتی قبل دچار سرگردانی شده اند.

شنیده می شود سوءمدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران و قطع حمایت های مالی از باشگاه مس رفسنجان برخلاف رویه ای که در سال های ابتدایی ورود مس رفسنجان به لیگ برتر شاهد بوده ایم، موجب بروز حاشیه و مشکلات عدیده برای مس رفسنجان شده است.

علی حیدر رضایی سرپرست مس رفسنجان در این رابطه طی گفتگویی با اشاره به اینکه ما منکر مشکل مالی نیستیم و با توجه به تغییرات مدیریتی طبیعی است که هنوز به ثبات مالی نرسیده ایم، اظهارکرد: در حال حاضر مشکل ما نحوه برخورد مدیران هتل است؛ ۷۰ تا ۸۰ درصد مهمانان این هتل از شرکت صنایع ملی مس هستند و در ۴ سال اخیر تیم ما در این هتل اقامت داشته و به مرور زمان پول آنها پرداخت شده است.

حسین پور محمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان پیش از این در گفتگویی با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن وی ۹۰ درصد وقتش را صرف حل مشکلات مالی کرده است، گفت: میزان بدهی باشگاه شفاف نبود و اطلاعی از آن نداشته است و در مدت دو، سه هفته با ورود حسابرس میزان بدهی مشخص شده است.

به نظر می رسد ایجاد محدودیت های مالی برای مدیران باشگاه مس رفسنجان در دوره جدید برخلاف آنچه از مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران انتظار می رفت، مسی ها را دچار حاشیه کرده است و باید قبل از آنکه اوضاع حادتر شود، برای آن چاره اندیشی کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید