• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پایان مهلت شرکت در جشنواره عکس اشتغال / ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر از ۶۰ شهر ایران
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۴/آبان/۱۳۹۹

پایان مهلت شرکت در جشنواره عکس اشتغال / ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر از ۶۰ شهر ایران

همزمان با پایان یافتن مهلت ارسال اثار، فرایند داوری دومین جشنواره عکس اشتغال اغاز شد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا به نقل از دبیر خانه دائمی جشنواره عکس اشتغال؛ در راستای مسئولیت های اجتماعی «منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان» و با حمایت فرمانداری رفسنجان، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، انجمن سینمای جوان و ادارات فرهنگ و ارشاد و کار و تعاون شهرستان رفسنجان، فراخوان دومین دوره جشنواره عکس اشتغال را در بخش های جایزه اشتغال، حرفه ای، موبایلی و با محوریت اشتغال و جهش تولید، اشتغال و کرونا، اشتغال و کشاورزی پسته در تاریخ ۹ مهرماه منتشر کرد.

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در ساعت ۷ صبح روز ۲۳ آبان ماه و در فاصله ۴۳ روز، در مجموع سه بخش، بیش از ۱۴۰۰ اثر از ۶۰ شهر ایران و از استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، خراسان رضوی، کرمان، خوزستان، گلستان، اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کردستان، مرکزی، ایلام، قم، سمنان، البرز، همدان و قزوین به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، که بیشترین آثار ارسالی از استان های کرمان، تهران و گلستان بوده است. که نشان از اعتماد جامعه عکاسی ایران به این جشنواره دارد.

آثار ارسالی از سوی هیئت داوران متشکل از آقایان کریم متقی، عباس بلوچی و حمید صادقی بررسی، و علاوه بر انتخاب و معرفی نفرات اول، دوم و سوم هر بخش، نفرات برگزیده بخش های حرفه ای و موبایلی برای شرکت در «بخش ویژه» و «تورعکاسی» در پروسه داوری مشخص و انتخاب خواهد شد.
امید است با توجه به شرایط ویژه به وجود آمده بر اثر بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهر رفسنجان، امکان برگزاری اختتامیه همزمان با هفته جهانی کارآفرینی و دعوت از برگزیدگان در تاریخ ۳ آذر ماه فراهم شود و در غیر این صورت نحوه و یا تاریخ اختتامیه و «تورعکاسی بخش ویژه» متعاقبا اعلام خواهد شد.
در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه شرکت کنندگان و همراهی انجمن های عکاسی در استان های مختلف، اعلام می داریم در روز پایانی مهلت شرکت در جشنواره، به دلیل حجم بالای آثار ارسالی، سایت جشنواره با کندی مواجه و موجب شد تا تعدادی از علاقه مندان که برای شرکت در جشنواره دیر اقدام کرده بودند، نتوانند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند. و از این رو مراتب عذرخواهی خود را از آن دسته از عزیزان اعلام می داریم.
امید است راهی را که با هدف شناسایی فرصت های شغلی مناطق مختلف و احیای مشاغل فراموش شده آغاز کرده ایم در سال های آتی نیز با شکوه هرچه تمام تر تداوم و نتایج آن در جهت پیش برد توسعه اشتغالزایی و محرکی برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به کار گرفته شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید