• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پایان مسابقات تیراندازی کشور در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۱۰/خرداد/۱۴۰۰

پایان مسابقات تیراندازی کشور در رفسنجان

مسابقات کشوری تیراندازی با سلاح گلوله زنی با معرفی نفرات و تیم های برتر در رفسنجان به کار خود پایان داد.


چهارمین دوره مسابقات کشوری تیراندازی با سلاح گلوله زنی به میزبانی هیئت تیراندازی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

این رقابت ها که با همکاری ناحیه سپاه مقاومت بسیج، اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، شهرداری رفسنجان، شورای اسلامی و دهیاری روستای داوران در میدان تیر روستای داوران انجام شد، در ۲ نوبت صبح (کلاس A مسافت ۴۰۰ متر ) و عصر ( کلاس B مسافت ۲۰۰ متر برگزار شد.

در نوبت صبح کلاس A مسافت ۴۰۰ متر مسابقه با حضور ۳۱ تک تیرانداز از اقصی نقاط کشور برگزار شد که پس از دور مقدماتی ۸ نفر برتر به فینال راه پیدا کردند.

پس از برگزاری فینال، در بخش انفرادی به ترتیب علیرضا ریاحی از اصفهان با کسب ۷۳.۵ امتیاز مقام اول، بهنام عرب پور از کرمان با کسب ۶۹.۲۵ امتیاز مقام دوم، فرشید سعادتمند از قم با کسب ۶۹ امتیاز مقام سوم، مهرزاد امجدی از اراک با کسب ۶۸.۷۵ امتیاز مقام چهارم را کسب کردند.

در بخش تیمی کلاس A مسافت ۴۰۰ متر نیز تیم اراک متشکل از مهرزاد امجدی، ساعد دائی و علی حلاوی با کسب ۱۳۸.۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تیم کرمان الف متشکل از بهنام عرب پور، محمدرضا زینلی و عباس تاج الدینی با کسب ۱۳۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های قم متشکل از فرشید سعادتمند، سیدمصطفی موسوی و مازیار بیژنی با کسب ۱۲۹ امتیاز و هرمزگان متشکل از مهدی شیخ زاده، مسعود آخوند زاده و مهدی میرزاپور با کسب ۱۱۷ امتیاز به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کردند.

مرضیه حاج خلیلی از کرمان به عنوان تنها بانوی تیرانداز این دوره از رقابت ها بود که موفق شد با عملکردی درخشان به فینال راه پیدا کند و با کسب امتیاز ۶۵.۷۵ مقام پنجم را بدست آورد.

در نوبت عصر در کلاس B مسافت ۲۰۰ متر با حضور ۳۱ تیرانداز برگزار شد که پس از برگزاری دور مقدماتی ، ۸ نفر برتر به فینال راه پیدا کردند.

در پایان، در بخش انفرادی سید جعفر پورشهید از داراب فارس با کسب امتیاز ۸۴.۷۵ اول، مهرزاد امجدی از اراک با کسب امتیاز ۸۴.۷۵ مقام دوم، عباس تاج الدینی از رابر کرمان با کسب امتیاز ۸۱.۷۵ مقام سوم، بهزاد ایرانمنش از رفسنجان با کسب امتیاز ۷۸.۲۵ مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

در بخش تیمی کلاس B مسافت ۲۰۰ متر نیز تیم اراک متشکل از مهرزاد امجدی، مهدی مددی و علی حلاوی با کسب ۱۵۳ امتیاز مقام اول را به خود اختصاص داد، تیم کرمان الف متشکل از عباس تاج الدینی، بهنام عرب پور و محمدرضا زینلی با کسب ۱۴۱ امتیاز مقام دوم را از آن خود کرد و تیم های رفسنجان متشکل از بهزاد ایرانمنش، سینا فداکار داورانی و علیرضا جمالی نوش آبادی با کسب ۱۳۹ امتیاز و کرمان ب متشکل از علیرضا ابراهیم پور، سید مهدی قریشی و سید هادی افتخاری با کسب ۱۳۵ امتیاز مقام های سوم و چهارم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مسئولان استانی و محلی به نفرات برتر این مسابقات، حکم قهرمانی، مدال، تندیس و مجموعا ۴۳۴ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید