• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پایان طلسم دو ماهه/ ابراز امیدواری علی علیزاده از پایان خوب برای مس رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۱۲/تیر/۱۴۰۰

پایان طلسم دو ماهه/ ابراز امیدواری علی علیزاده از پایان خوب برای مس رفسنجان

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: متأسفانه نزدیک به دو ماه، تیم مس رفسنجان نتیجه نگرفت و خوشحالیم که این چرخه و زنجیره پاره شد و نوار باخت از بین رفت.


رفسنجان زیبا| علی علیزاده با اشاره به برد اخیر مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان، گقت: بازی با فولاد خوزستان یک بازی حساس بود که ما به امتیاز آن احتیاج داشتیم. سعی و تلاش ما بر این بود که با افکار مثبتی که در تیم از طریق مدیریت باشگاه انجام دادیم، زمینه انجام یک بازی خوب از طرف بازیکنان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: هیچ چیز هنوز تمام نشده و ما پنج بازی دیگر داریم؛ بازی بعدی ما در برابر ماشین سازی تبریز است و تیم ما نباید این ذهنیت را داشته باشد که تیم ماشین سازی سقوط کرده، بلکه ما یک بازی حساس داریم و حریف ما با توجه به موقعیت خود یک بازی باز و راحت انجام می دهد و سعی ما این است که پیروز بازی باشیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: امیدوارم به واسطه صبر و تحمل مدیران باشگاه و مردم ورزش دوست رفسنجان و ایمان کاملی که به سرمربی و کادر فنی تیم داریم، اتفاقات خوب برای باشگاه مس رفسنجان رقم بخورد و با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم.

شایان ذکر است در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم در خانه میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی جذاب و تماشایی با نتیجه شگفت انگیز ۲ بر یک به نفع مس رفسنجان به پایان رسید.
شاگردان محمد ربیعی توانستند با کامبک رویایی در وقت های اضافه نیمه دوم، ۳۱ امتیازی شده و در رده یازدهم جدول لیگ برتر جای بگیرند. گل های این دیدار را محمد رضا سلیمانی در دقیقه ۹۴ و مهرداد آوخ در دقیقه ۹۷ برای مس رفسنجان و فرشاد احمد زاده در دقیقه ۹ برای فولاد به ثمر رساندند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید