• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
واکنش سرپرست مس رفسنجان | اگر به فوتبال کرمان انگ‌ بزنند چه کسی پاسخ می دهد؟
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۰۳/اردیبهشت/۱۴۰۲

واکنش سرپرست مس رفسنجان | اگر به فوتبال کرمان انگ‌ بزنند چه کسی پاسخ می دهد؟

سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دوست نداریم اتفاقاتی بیفتد که بعد ها استان کرمان و باشگاه‌های این استان زیر سوال بروند.


رفسنجان زیبا | علی‌حیدر رضایی در خصوص  اینکه گفته می‌شود قرار است به خاطر اتفاقات بازی مس کرمان و پرسپولیس، دربی کرمان در این هفته و همچنین سایر مسابقات در این استان تا پایان فصل بدون تماشاگر برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه رسما به باشگاه‌ها ابلاغ شده که بازی‌ها بدون تماشاگر باشند.

وی افزود: شورای تامین استان به سه باشگاه ( مس رفسنجان، گل گهر و مس کرمان) مستقیم نامه زده که بازی‌های این سه تیم تا آخر فصل بدون تماشاگر باشد.

وی با بیان اینکه علت عدم صدور مجوز برای ورود تماشاگر را شرایط و مسائل زیرساختی عنوان کرده اند، تصریح کرد: اگر بابت زیر ساخت‌هاست چرا هفته قبل بازی پرسپولیس پر از تماشاگر بود؟ اگر هم در کرمان اتفاقی افتاده که سیرجان و رفسنجان نباید تقاص پس بدهند.

سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: گاهی اتفاقات در ورزشگاه‌ها اجتناب ناپذیرند. با این شرایط هر سه تیم متضرر می‌شوند. تیم ما و گل گهر در رقابت بالای جدول هستند. خود مس کرمان که الان در خطر سقوط قراردارد، بعد از دربی دو بازی مهم را باید میزبانی کند.

وی تصریح کرد: این هفته در دربی ما میزبان مس کرمانی هستیم. بازی با نفت مسجدسلیمان میزبان بودیم تماشاگر آمد. بازی با استقلال و پرسپولیس ورزشگاه پر شد. آیا خون از دماغ کسی آمد یا اتفاقی افتاد؟

حیدررضایی افزود: نباید به خاطر اتفاقی که در کرمان می‌افتد ما ضرر کنیم. باید تعامل بیشتری بین مسئولین استانی باشد. اگر همه کمک کنند و پای کار باشند هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین از این تصمیم صرف نظر کنند و هر سه تیم استان کرمان هم نتیجه بگیرند. الان دو تیم نفتی پایین جدول هم ممکن است از این قضیه متضرر شوند.

حیدررضایی یادآور شد: ممکن است فردا به همه ما انگ بزنند که این تیم‌ها پشت پرده داشتند و به همین دلیل بازی‌ها بدون تماشاگر شد. فردا چه کسی جواب این حرف‌ها و انگ‌ها را می‌دهد؟ دوست نداریم اتفاقاتی بیفتد که بعد ها استان کرمان و باشگاه‌های این استان زیر سوال بروند.

حیدررضایی گفت: باید تصمیم عاقلانه و فکورانه‌ای گرفته شود. باشگاه ما در مکاتبه با فرمانداری درخواست داده جلسه‌ای برگزار شود تا تا بتواند مجوزهای لازم برای حضور تماشاگران را بگیرد.

وی افزود: حتی هیات فوتبال استان هم در جریان نبوده، رئیس هیات فوتبال می‌گوید من اصلا خبر نداشتم. جلسه‌ای بوده که شورای تامین بدون حتی نماینده اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال برگزار کرده و این تصمیم گرفته شده است.

حیدررضایی ادامه داد: ای کاش حداقل نماینده سه باشگاه را می‌خواستند. مطمئنم اگر این هفته دربی بدون تماشاگر باشد و هفته بعد که مس کرمان میزبان بگویند تماشاگر باشد بازهم به ما انگ می‌زنند که برنامه داشتند و حرف‌های زیادی در می‌آورند.

وی در مورد شرایط تیم مس رفسنجان در آستانه دربی کرمان، اظهار داشت:و اوضاع تیم خوب است. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و مطمئنم بازی خوبی می‌شود. تیم ما از ابتدای سال جزو تیم‌های با برنامه و خوب لیگ بوده و تیم قابل احترامی هستیم.

سرپرست مس رفسنجان در مورد مذاکره برای حضور ربیعی در تیم ملی امید و همچنین اخباری که پیرامون پیشنهادات تیم‌های دیگر مطرح شده، عنوان کرد: خداراشکر آنقدر مدیریت ربیعی در تیم خوب بوده که بچه ها به نحو احسن کارشان را انجام می‌دهند. سرمربی ما واقعا به کارش متعهد است.

وی افزود: ربیعی پشتکار زیادی دارد و بسیار در کارش جدی است. برای تیم ملی امید به ربیعی پیشنهاد شد و از نهادهای مختلف هم با او تماس گرفتند. اما خودش اعلام کرد با اینکه این پیشنهاد باعث افتخار است اما الان زمان مناسبی نیست.

حیدررضایی ادامه داد: ربیعی به کار خودش در مس رفسنجان ادامه می‌دهد. امیدواریم برای فصل آینده هم بماند. باشگاه برای تمدید قراردادش با او صحبت کرده و ان‌شاالله این همکاری ادامه پیدا کند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید