• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
والدین آموزه‌های دینی را به بهترین شکل به فرزند خود بیاموزند
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۰۸/اسفند/۱۳۹۹

والدین آموزه‌های دینی را به بهترین شکل به فرزند خود بیاموزند

امام جمعه رفسنجان بر نقش جدی والدین در تربیت دینی فرزندان تاکید کرد.


#رفسنجان_زیبا| حجت الاسلام عسکری در جشن عبادت دختران با تبریک به دانش‌آموزان حاضر در مراسم گفت: در زندگی هر انسان، مقاطع حساس و مهمی وجود دارد که برای هرکسی خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی است؛ مثل روز تولد یا اولین روز ورود به مدرسه.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر انسان، آغاز سن بلوغ و ورود به حریم بندگی و عبودیت است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: هر چیزی در دنیا حریمی دارد که برای ورود به آن، باید شرایطی مهیا باشد؛ رسیدن به سن تکلیف، شرطی است که خداوند برای ورود هر انسان به جمع عبادت کنندگان خود گذاشته است.

حجت الاسلام عسکری خطاب به دانش آموزان گفت: اکنون شما نیز به این سن رسیده‌اید و چه افتخاری بالاتر از این؟ رسیدن به مقام بندگی، بالاترین مقامی است که هر انسان می‌تواند به آن برسد. همان‌طور که دلیل انتخاب پیامبرانی مانند پبامبر اسلام نیز این بود که ایشان به نهایت و کمال بندگی و اطاعت از خداوند دست یافته بود.

امام جمعه رفسنجان به والدین توصیه کرد: همان‌طور که هر پدر و مادری، تلاش می‌کند که از اولیه‌ترین مهارت‌های زندگی مانند راه رفتن، حرف زدن و غذا خوردن تا مهم‌ترین و پیچیده‌ترین مهارت‌ها را به درستی به فرزند خود آموزش بدهد، باید تلاش کند تا آموزه‌های دینی را نیز به بهترین شکل به فرزند خود بیاموزد.

شایان ذکر است این مراسم به میزبانی دبستان موسی بن جعفر علیه السلام و با حضور مدیر آموزش و پرورش رفسنجان در سالن دبستان منیره هدایت برگزار شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید