• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
هیچگونه دخالتی در عزل و نصب ها و انتخاب شهردار نخواهم داشت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: پنجشنبه ۲۴/تیر/۱۴۰۰

هیچگونه دخالتی در عزل و نصب ها و انتخاب شهردار نخواهم داشت

نماینده رفسنجان و انار در جمع منتخبین شورای شهر: انتخاب شهردار حق شورای شهر است و هرکسی را که انتخاب کنند بنده با او همراهی و همکاری کرده و برای سربلندی و سرافراری شهر رفسنجان تلاش خواهم کرد.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در دیدار با منتخبین شورای ششم رفسنجان اظهار کرد: شورای شهر آینده ضمن توجه به مرکز شهر و فراهم کردن زیرساخت ها و زیباسازی، نگاهی به اطراف شهر هم داشته باشد؛ شهرک های بهزیستی، هزارواحدی، یادگار امام، محله های رحمت آباد، کمال آباد، خلیل آباد، دهشیخ و…نیازمند توجه و رسیدگی هستند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ایجاد کوهستان پارک، تله کابین، سایت پاراگلایدر، پارک جنگلی جاده سرچشمه و المان ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: فقدان المان در شهر خیلی محسوس است، همچنین افزایش تعداد پارک های بانوان، ایجاد پیست موتورسواری و باشگاه سوارکاری از سوی شورای جدید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: شبکه آب و فاضلاب شهر رفسنجان در این دوره باید به نتیجه برسد و نسبت به مکانیزه کردن سیستم جمع آوری زباله که دارای اهمیت زیادی‌ست، اقدام شود که با این کار از تبعات زیست محیطی جلوگیری خواهد شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی احیاء دره راگه را به کمک شهرداری یک ظرفیت برای شهر رفسنجان خواند و افزود: اگرچه دره راگه خارج از حوزه شهرداری است؛ اما با انعقاد قرارداد با شرکت رودان زمین می توان از این فرصت بهره‌مند شد.

حجت الاسلام جلالی در پایان منتخبین شورای ششم شهر رفسنجان را پرانگیزه، جوان، بانشاط و شورایی همگن و تخصصی ارزیابی کرد و متخبین شورا گزارشی از سفرها و برنامه های خود برای شورای شهر ارائه دادند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید