• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
هنگام بروز علائم سرماخوردگی از رفتن به مدرسه بپرهیزید
دسته بندی: عمومی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۱۲/مهر/۱۳۹۹

هنگام بروز علائم سرماخوردگی از رفتن به مدرسه بپرهیزید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانش آموزان هنگام بروز هرگونه علائم سرماخوردگی از رفتن به مدرسه خودداری کنند تا شاهد افزایش موارد بیماری نباشیم.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به بازدیدهای مستمر تیم های نظارتی مراکز و خانه های بهداشت از مدارس رفسنجان، کشکوئیه و نوق، گفت: در این بازدیدها عملکرد مدارس بر رعایت پروتکلهای بهداشتی بررسی و روزانه لیست مدارس ناقض پروتکلهای بهداشتی به همراه موارد نقص به آموزش و پرورش مناطق گزارش میشود.

وی با تأکید بر اینکه اداره آموزش و پرورش مناطق موظف است با مدارس متخلف طبق مقررات برخورد نماید، افزود: والدین محترم هرگونه مورد تخلف مدارس را به مراکز خدمات جامع سلامت منطقه خود اعلام نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هم چنین بر استفاده از ماسک توسط دانش آموزان و کادر مدرسه تأکید کرد و گفت: دانش آموزان در کلاس، حیاط و جلوی در ورودی مدرسه فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: والدین و دانش آموزان توجه داشته باشند که حداکثر زمان حضور در هر کلاس بیش از ۳۵ دقیقه برای دوره های دبستان و متوسطه دوره اول و بیش از یک ساعت برای دروس پایه متوسطه دوره دوم نباشد.

جمالی زاده ادامه داد: استفاده از قمقمه و میان وعده شخصی و جلوگیری از به اشتراک گذاری وسایل و لوازم التحریر با دیگران از مواردی است که بایستی توسط دانش آموزان رعایت شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید