• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۰۲/اسفند/۱۴۰۱

همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود

به همت هیأت همگانی شهرستان و با همکاری فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، بخشداری مرکزی، بخشداری نوق، بخشداری فردوس و همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود.


رفسنجان زیبا| در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم که با حضور معاون فرماندار، بخشداران، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از رؤسای هیأت های ورزشی برگزار شد، پیرامون برگزاری همایش بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست سیدمحسن سجادی سرپرست هیأت همگانی شهرستان با اشاره به اینکه همایش دوی امدادی با حضور ۲۲ دونده از استان کرمان برپا می شود، گفت: مسیر همایش از مقبره شهید گمنام شهرک یادگار امام آغاز می شود و تا مرقد شهید عارف حاج علی محمدی پور ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دونده ها مسیر روستاهای شمس آباد، اسماعیل آباد، بهرمان، صفاییه را تا دقوق آباد طی می کنند، ادامه داد: با توجه به تقارن این روز با میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار زیارت مرقد پاسداران شهید در طول مسیر از دیگر برنامه های دونده های شرکت کننده است.

سرپرست هیأت همگانی شهرستان رفسنجان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بخشداران و دهیاران بخش های مرکزی، نوق و فردوس، از برپایی جشن شعبان در روستای دقوق آباد و تجلیل از دونده ها خبر داد و گفت: همایش در روستای دقوق آباد با حضور مردم و مسئولین خاتمه می یابد.

شایان ذکر است، همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم روز جمعه پنجم اسفندماه از ساعت هشت صبح در جوار مرقد شهید گمنام شهرک یادگار امام آغاز می شود و تا بعدازظهر روز جمعه در روستای دقوق آباد به پایان می رسد.

دونده های شرکت کننده که از رفسنجان و سایر شهرهای استان حضور دارند، ضمن طی کردن مسیر ۷۰ کیلومتری رفسنجان تا نوق، قبور مطهر شهیدان ملایی، عباس زاده و محمدی پور و شهدای گمنام شهرک یادگار امام، مسجد امام و بهرمان را زیارت می کنند.ح

ضور در نماز جمعه شهر صفاییه و زیارت امامزاده سیدجلال الدین روستای شمس آباد و امامزاده ابراهیم بهرمان از دیگر برنامه های این همایش است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید