• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ابراز امیدواری محمد ربیعی از پیشروی تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۱۵/دی/۱۳۹۹

ابراز امیدواری محمد ربیعی از پیشروی تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر

سرمربی مس رفسنجان گفت: هر روز که جلو می رویم عطش و طراوت تیم بییشتر شده و شکل بهتری می گیرد که برای من و تیم جای امیدواری دارد و نویدبخش روزهای بهتر برای مس رفسنجان است.


رفسنجان زیبا| سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی امروز مقابل فولاد خوزستان که با تساوی یک بر یک پایان یافت، با اشاره به ایتکه تیم مس روی مدار شناخت از بازی تیم فولاد بازی کرد، به موقعیتهای مختلف مس برای رسیدن به گل اشاره کرد و افزود: در هر دو نیمه موقعیت هایی داشتیم و به تیر دروازه هم زدیم و با اینکه خط دفاعی عملکرد مطلوبی را در اکثریت صحنه ها داشت روی یک توپ اشتباه کردیم که منجر به گل تیم حریف شد.

محمد ربیعی با بیان اینکه مس رفسنجان در اهواز فولاد را تحت فشار گذاشت، افزود: با اینکه ابتدای نیمه دوم را خوب شروع نکردیم، اما تلاش و همت بچه ها برای بازگرداندن بازی تا پایان مسابقه ارزشمند است.

وی با اشاره به چالش های پیش روی مس رفسنجان در سال اول ورود به لیگ برتر، اظهار کرد: هر روز که جلو می رویم عطش و طراوت تیم بییشتر شده و شکل بهتری می گیرد که برای من و تیم جای امیدواری دارد و نویدبخش روزهای بهتر برای مس رفسنجان است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید