• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
نیش نقد| وزیر صمت آب پاکی را روی دست وزیر بهداشت ریخت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: پنجشنبه ۱۵/آبان/۱۳۹۹

نیش نقد| وزیر صمت آب پاکی را روی دست وزیر بهداشت ریخت

اجتماع حضوری مدیران برای افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به کرمان با حضور رزم حسینی در حالی برگزار شد که کرمان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ رزم حسینی که بتازگی بر صندلی وزارت صمت تکیه زده است، در اقدامی عجیب با سفر به استان کرمان و افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس تمامی دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا را زیر پا گذاشت.

در مانور افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان که نماینده کرمان و راور و دیگر مسئولین استان شانه به شانه یکدیگر حضور داشتند، کسی برای عدم رعایت فاصله اجتماعی هشدار و تذکر نگرفت.

شایان ذکر است که هفته گذشته سفر وزیر صمت برای کلنگ زنی پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان به دعوت نماینده روی خروجی رسانه ها قرار گرفته بود که بدلیل شرایط بحرانی شهرستان لغو گردید.

با سفر امروز استاندار مسبوق به سابقه کرمان به شهرهای سیرجان و کرمان و شرکت در جلسات و دیدارهای حضوری متعدد بیم آن می‌رود وزیر با رفسنجان پدرکشتگی دیرینه دارد که پیش از این نیز برای سفرهای استانی همواره رفسنجان را دور میزد.

لازم به ذکر است که پس از یغمای ملانوری فرماندار اسبق رفسنجان به کرمان که به دستور رزم حسینی صورت گرفت، وی تقریبا در هیچ یک از برنامه های شهرستان حاضر نشد و دور رفسنجان را خط کشید.

امید که در سایه کرونا جرعه ای از آب خلیج فارس گلوی خشکیده رفسنجان را که سالیان متمادی بدلیل سیاست های غلط مدیریتی از آن محروم بوده است، تازه کند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید