• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ضرورت حمایت بیشتر مسئولان از شرکت رفسنجان دارو
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۱۶/تیر/۱۴۰۰

ضرورت حمایت بیشتر مسئولان از شرکت رفسنجان دارو

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت همه مسؤولان برای جلوگیری از تعطیلی شرکت رفسنجان دارو و بیکاری ۶۰ نیروی شاغل در آن شد.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در خصوص مشکل شرکت رفسنجان دارو اظهار کرد: شرکت رفسنجان دارو علی ‌رغم اینکه برند خوبی است و بهترین داروها را تولید می کند، اما متأسفانه در شهرستان گمنام است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طی دوران فعالیت این شرکت، تولیدات آن به سراسر کشور و حتی خارج از کشور صادر می شود، اما متأسفانه امروز با مشکلی که با بانک رفاه پیدا کرده است، در حال تعطیلی است.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی با همراهی فرماندار،امام جمعه و مجتمع مس رفسنجان تلاش می کنیم و نخواهیم گذاشت رفسنجان دارو به زمین بخورد و تعطیل شود. از بانک هم خواستیم فرصت دهد ما مسؤولان شهرستان کمک کنیم تا این مشکل حل شود.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه این شرکت داروسازی در جنوب شرق بی نظیر است و دستگاه هایی با تکنولوژی روز دنیا دارد، ادامه داد: دستگاه تولید کرم، پماد و ژل شرکت هم آماده است اما به دلیل کمبود منابع هنوز به مرحله تولید نرسیده که اگر به مرحله تولید برسد اشتغال خوبی ایجاد می کند.

وی عنوان کرد: نباید بگذاریم شرکت به تعطیلی کشیده شود و ۶۰ نفر بیکار شوند و چراغ ۶۰ خانواده خاموش شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به اینکه دادستان هم در جریان مشکل این کارخانه قرار گرفته، ابراز امیدواری کرد با همکاری بانک مربوطه و مساعدت مسؤولان از تعطیلی کارخانه و بیکاری این نیروها جلوگیری شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید