• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مشاور ورزشی شهردار رفسنجان منصوب شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۰۶/خرداد/۱۴۰۱

مشاور ورزشی شهردار رفسنجان منصوب شد

شهردار رفسنجان در حکمی، منصور پورمیرزایی قهرمان ارزنده و نامی ورزش پاراوزنه برداری ایران را به سمت مشاور خود در امور ورزشی منصوب کرد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در حکم انتصاب مهندس کهنوجی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای منصور پورمیرزایی
پهلوان و قهرمان نامدار پاراوزنه برداری ایران

نظر به تعهد، تجارب، شایستگی ها و سوابق ارزنده شما در حوزه ورزش قهرمانی و پهلوانی، به موجب این حکم بعنوان مشاور اینجانب در امور ورزشی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن تعامل و هماهنگی با ورزشکاران در راستای جلب منابع و بهره وری از امکانات جهت تحقق چشم انداز و مأموریت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان موفق و مؤید باشید.

توفیق جنابعالی را در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه بزرگ ورزشی از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است منصور پورمیرزایی از نام‌آوران ورزش شهرستان رفسنجان است که سال گذشته در المپیک توکیو موفق به کسب نایب قهرمانی در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم پاراوزنه برداری شد.

وی در مدت ۱۴ سال که به‌صورت حرفه‌ای فعالیت ورزشی انجام داده است، توانسته افتخارات زیادی کسب کند که از جمله آنها مقام قهرمانی ۹ دوره از مسابقات کشوری، قهرمانی ۴ دوره از مسابقات جهانی، بین‌المللی و آسیایی، مقام سومی مسابقات جهانی یونان در سال ۲۰۰۷، مقام دوم مسابقات بین‌قاره‌ای کشور سوئیس در سال ۲۰۱۰، کسب مدال نقره دربازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴، نایب قهرمانی جهان در مسابقات جهانی امارات در سال ۲۰۱۴، نایب قهرمانی جهان در مسابقات جهانی مکزیک در سال ۲۰۱۷، کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در قزاقستان، کسب مدال نقره در مسابقات ۲۰۱۸ Jakarta و کسب مدال نقره مسابقات پاراوزنه برداری پارالمپیک ۲۰۲۰ در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم اشاره کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید