• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مشارکت حداکثری در انتخابات تاییدی بر اصل نظام‌ جمهوری اسلامی است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۵/خرداد/۱۴۰۰

مشارکت حداکثری در انتخابات تاییدی بر اصل نظام‌ جمهوری اسلامی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا در انتخابات علاوه بر اینکه تاییدی بر اصل نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است، سبب کارآمدی، توانمندی و قدرت بالای دولت منتخب می شود.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام حسین جلالی افزود: برگزاری انتخابات یک رفراندم برای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات، تأییدی برای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و یک رفراندوم است.

وی بیان کرد: زمانی ۷۵ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند به آن معناست‌ که ۷۵ درصد به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی آری داده‌اند پس انتخابات تأییدی برای رفراندوم اصل نظام است.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: رئیس جمهوری که با رای بالا و مشارکت بالای مردم رأی می‌آورد، قوی خواهد بود و می‌تواند در تمام مسائل کشور را با انتخاب تیم قوی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ‌غیره ساماندهی کند و به سمت تعالی  و پیشبرد اهداف نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی و  رفاه حال عموم حرکت دهد.

وی ادامه داد: در حالی که اگر این رییس‌جمهوری با مشارکت پائین مردم انتخاب شود آن رئیس‌جمهور هرچقدر کارآمد باشد اما چون با رای پایین و مشارکت ضعیف مردم انتخاب شده، ضعیف است و نمی تواند با انگیزه بالا کارها و اهداف خود را درپیش ببرد.

حجت الاسلام جلالی خاطرشان کرد: لذا مشارکت حداکثری بالا علاوه‌ بر تأیید اصل جمهوری اسلامی سبب کارآمدی و توانمندی بالای قدرت خواهد بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید