• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مشارکت اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در بخش ویژه کرونا
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۳۰/آبان/۱۳۹۹

مشارکت اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در بخش ویژه کرونا

معاون پشتیبانی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) گفت: تعداد زیادی از اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی پای کار آمده و هم اکنون در بخش های کرونا مشغول به خدمت هستند


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ دکتر علی راوری معاون پشتیبانی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) گفت: در پی افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) و با توجه به کمبود نیرویی که بیمارستان با آن مواجه بودیم ، هیات رئیسه دانشگاه تصمیم گرفت برای بخش های مختلف بیمارستان، نیروهای با پایه پرستاری که در سایر واحدهای دانشگاه انجام وظیفه می نمودند، در بیمارستان دعوت به همکاری کند.
راوری به احتمال اوج این بیماری در ماه های پیش رو اشاره کرد و گفت: از همکاران پایه مامایی، اتاق عمل و هوشبری نیز دعوت به همکاری شده است.
وی از مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ابراز خرسندی کرد و افزود : این میزان مشارکت غیر قابل انتظار بود.
معاون پشتیبانی بیمارستان علی بن ابیطالب ع رفسنجان با بیان این تا کنون جمع کثیری از پرسنل بیمارستان و دانشگاه به ویروس کرونا مبتلا شدند ، تصریح کرد: بعضی افراد از سر ناآگاهی از شرایط سخت کنونی با اشاعه شایعات در مورد بیمارستان و کادر خدوم درمان سبب دلسردی آنها می شوند.
وی در پایان یادآور شد: از همشهریان محترم خواهش می کنم با رعایت مسائل بهداشتی حافظ سلامت خود و خانواده شان بوده و از انتشار شایعه ها که سبب کم شدن انگیزه همکاران ما می شود خودداری کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید