• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مس رفسنجان یکی از بهترین بازی های چند فصل اخیر را انجام داد/ شرمنده هواداران شدیم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۱۶/مهر/۱۴۰۲

مس رفسنجان یکی از بهترین بازی های چند فصل اخیر را انجام داد/ شرمنده هواداران شدیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: اگر بخواهم در مورد کیفیت تیمم صحبت کنم، امروز مس رفسنجان یکی از بهترین بازی های چند فصل اخیر را انجام داد و یک بازی خیلی خوب بود.


رفسنجان زیبا| ساکت الهامی در کنفرانس خبری بعد از بازی مس رفسنجان و استقلال تهران، در جمع اصحاب رسانه با عرض خداقوت و خسته نباشید به تیم داوری و هر دو تیم داخل زمین، اظهار کرد: به تیم خوب استقلال بابت بردشان تبریک می‌گویم؛ واقعیت امر این است که حق ما این بود که به اندازه انرژی‌ای که مصرف کردیم امتیاز از بازی برداریم.

وی با بیان اینکه در دیدار امروز می‌توانستیم برنده باشیم، افزود: تیم مس به هارمونی واقعی رسیده است؛ اگر بخواهم در مورد کیفیت تیمم صحبت کنم، امروز مس رفسنجان یکی از بهترین بازی‌های چند فصل اخیر را انجام داد و یک بازی خیلی خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان با بیان اینکه از کیفیت بازیکنان فوق‌العاده راضی هستم و دست تک تکشان را می بوسم، ادامه داد: واقعیت امر این است که آنچه مدنظر ما بود و فکرش را کرده بودیم، به جز چیزی بود که اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال این‌گونه است که یک روزهایی روی خوشش را به شما نشان نمی‌دهد، تصریح کرد: بهتر از این از لحاظ کیفیت نمی‌توانستیم بازی کنیم؛ کیفیت ما یک فوتبال تاپ بود ولی فوتبال همیشه با نتیجه سنجیده می‌شود و باید نتایج را بگیریم.

الهامی ادامه داد: اگر گل تاکتیکی بخوریم، ناراحت نمی‌شوم ولی گل را زمانی دریافت کردیم که تیممان برتر بود؛ نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم و ۳۰ ثانیه بعد از آن موقعیت گل داشتیم و از کنار ارسال کردیم اما چون عمق را با بار فنی بالا از نظر دفاعی بسته بودند، نشد.

وی خطاب به خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری نوید روزهای خوش را در بازی‌های بعدی داد و گفت: شرمنده هواداران و شما شدیم؛ از فوتبال امروز همه راضی بودیم، اما نتیجه باب میلمان نبود که باید امتیازات را جبران کنیم.

مس رفسنجان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، میزبان استقلال تهران در ورزشگاه شماره دو شهدای مس بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید؛ تک گل این دیدار (گل به خودی) توسط میثم تیموری بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۵۲ به ثمر رسید.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید