• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مس رفسنجان به جمع ۱۰ تیم اول لیگ برتر پیوست
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۲۱/دی/۱۳۹۹

مس رفسنجان به جمع ۱۰ تیم اول لیگ برتر پیوست

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی مقابل ماشین سازی تبریز با قدردانی از همراهی و همیاری شاگردانش در دیدار امروز، بازی شاگردان اخباری را خوب و فشرده توصیف کرد.


رفسنجان زیبا| محمد ربیعی با اشاره به اینکه مس رفسنجان در نیمه اول خوب نبود و چند اشتباه فردی هم داشت، شروع بازی در نیمه دوم را بهتر عنوان کرد و افزود: یک جاهایی هم مجبور شدیم بی محابا عمل کنیم و با اکثریت نفرات حمله کنیم و یک موقعیت تک به تک خطرناک نیز به تیم حریف دادیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که توانستیم از بازی سخت پیروز بیرون بیاییم؛ چون ماشین سازی را تیم خوبی می دانم؛ لذا این امتیاز برای ما ارزشمند است.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به کسب ۱۰ امتیاز شاگردانش در پنج بازی اخیر، گفت: از شاگردانم که با تمام مشقت ها در جهت تیم بودن گام برمیدارند به طور ویژه تشکر میکنم.

ربیعی با ابراز خرسندی از اینکه توانست سال گذشته آرزوی ۱۵ ساله مردم رفسنجان را به واقعیت تبدیل کند، اظهار کرد: به مردم رفسنجان عشق می ورزم و افتخار دارم که شهروند افتخاری رفسنجان هستم.

وی افزود: شادی مردم رفسنجان را از صمیم قلبم آرزو میکنم؛ تمام انرژیم را خواهم گذاشت تا تیم در لیگ برتر باقی بماند و رفسنجان به یک باشگاه پرقدرت و معتبر و قطب در فوتبال کشور تبدیل شود.

سرمربی مس رفسنجان هم چنین به بازدید اخیر از مجموعه خیرین گمنام با همراهی مدیرعامل باشگاه اشاره کرد و گفت: بسیار انرژی گرفتم از حضور بانوانی که در این مرکز با دستان مهربانشان برای کسب نان حلال تلاش می کنند و ما با افتخار لباس های آن ها را بر تن می کنیم؛ چون باغیرت های واقعی آن ها هستند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید