• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مدیران ارشد شهرداری رفسنجان در راه شهرهای مجاور| احتمال صعود مدیران میانی شدت گرفت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۰/شهریور/۱۴۰۰

مدیران ارشد شهرداری رفسنجان در راه شهرهای مجاور| احتمال صعود مدیران میانی شدت گرفت

با تصویب شوراهای ششم شهرهای مجاور رفسنجان، شهرداران همسایه از میان مدیران و معاونین کنونی و پیشین شهرداری رفسنجان انتخاب شدند.


#رفسنجان_زیبا| انتخاب شهردار یکی از مهم ترین اقدامات و دغدغه های شوراهای شهر و شهروندان است و در این میان شورای ششم در سراسر کشور را می توان یکی از عجول ترین دوره ها در انتخاب شهردار دانست.

پس از انتخاب شهردار تهران که در ابتدایی ترین روزهای روی کار آمدن شورای ششم رقم خورد، در گوشه و کنار کشور نیز شوراهای شهر برای انتخاب شهردار به سرعت اقدام کردند.

با انتخاب شهردار رفسنجان توسط شورای ششم که به اذعان منتخبین مردم، از میان جوانان بومی و فرهنگی برآمده، به نظر می رسد اعتماد به مدیران رفسنجانی به سایر شهرها نیز سرایت کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که میل شوراهای شهرهای همسایه به انتخاب شهردارانی از میان مدیران رفسنجانی به خصوص مدیران شهرداری افزایش یافته است.

انتخاب آقایان علیرضا پورغلامحسینی و اصغر کریمی به عنوان شهرداران شهرهای زرند و کشکوئیه از سوی شوراهای مربوطه نمونه بارز آن است.

هرچند انتخاب آقای محمد مختاری شهردار پیشین رفسنجان نیز در برخی شهرهای مجاور قطعی شده است، اما هنوز اخباری مبنی بر رسمیت داشتن آن منتشر نشده است.

گرچه با انتشار اخبار بالا نگرانی اندکی در میان مدیران کنونی از حیث کمبود افراد توانمند و با سابقه در شهرداری به وجود آمده است، اما باید منتظر ظهور چهره های جدید از بین مدیران میانی در رده های بالاتر بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید