• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
لزوم همراهی و مشارکت بانوان در جشنواره ای به وسعت دید زنان و دختران ایران
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۹/خرداد/۱۳۹۹

لزوم همراهی و مشارکت بانوان در جشنواره ای به وسعت دید زنان و دختران ایران

به گزارش رفسنجان زیبا، بهناز شریفی با اشاره به برگزاری موفق اولین دوره جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم»، از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران دوره پیشین قدردانی کرد و گفت: مفتخریم دومین دوره جشنواره را طبق روال سال گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار کنیم. دبیر جشنواره از افزودن بخش ویژه «کرونا و…


به گزارش رفسنجان زیبا، بهناز شریفی با اشاره به برگزاری موفق اولین دوره جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم»، از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران دوره پیشین قدردانی کرد و گفت: مفتخریم دومین دوره جشنواره را طبق روال سال گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار کنیم.

دبیر جشنواره از افزودن بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره خبر داد و تصریح کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی بانوان و دختران از سراسر کشور و در تمامی رده های سنی آزاد بوده و هر شرکت کننده می تواند تا ۲۵ خرداد حداکثر پنج اثر در هر بخش ارسال نماید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا امسال نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آثار منتخب پس از داوری، در صفحه اختصاصی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شوند.

بهناز شریفی یادآور شد: علاقمندان برای مشاهده فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی @rafsanjanmedia در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید