• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
لزوم توجه دولت و اداره کل به نوسازی مدارس رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: پنجشنبه ۲۳/مرداد/۱۳۹۹

لزوم توجه دولت و اداره کل به نوسازی مدارس رفسنجان

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در جمع خبرنگاران به فرسودگی برخی مدارس اشاره کرد و خواستار توجه جدی دولت و اداره کل به نوسازی مدارس شد.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ حسین تقوی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه آغاز خواهد شد، افزود: پروژه مهر با هدف آمادگی و برنامه ریزی مدارس برای سال تحصیلی جدید، طبق روال هر سال از اول تیرماه آغاز شده و دو کارگروه بهداشت و سلامت به کارگروه‌های قبل اضافه گردیده و بازدید کلیه مدارس از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی توسط این کارگروه صورت می گیرد.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان یادآور شد: کلاسها در سال تحصیلی آینده درصورت سفید شدن وضعیت شهرستان، حضوری و اگر وضعیت زرد یا قرمز باشد بصورت نیمه حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد و معلمان در خصوص چگونگی تهیه محتوای آموزش الکترونیکی آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه کرونا فرصتی ایجاد کرد تا به سمت آموزش الکترونیکی برویم، بر ضرورت به روزآوری علم و دانش تأکید کرد و گفت: سال گذشته دوره‌هایی برای آموزش الکترونیک برگزار شد و امسال نیز دوره‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی برای همکاران برگزار می شود.

رئیس آموزش و پرورش هم چنین از برگزاری اولین همایش ملی «آموزش فضای مجازی در آموزش و پرورش» توسط حوزه معاونت پژوهشی آموزش و پرورش خبر داد و افزود: مهلت ارسال مقالات تا پایان آبان ماه است و آیین اختتامیه در صورتی که وضعیت شهرستان قرمز نباشد، به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تغییر نمی کند، خاطرنشان کرد: امسال مدارس هیأت امنایی هیچ افزایش شهریه ای نداشته و هیچ مدرسه ای حق دریافت شهریه خدمات ویژه ندارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید