• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
قول مساعد نماینده رفسنجان برای پیگیری وضعیت پایگاه های اورژانس جاده ای
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: پنجشنبه ۱۲/فروردین/۱۴۰۰

قول مساعد نماینده رفسنجان برای پیگیری وضعیت پایگاه های اورژانس جاده ای

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با ابراز نارضایتی از وضعیت اورژانس های جاده ای، گفت: باید امکانات بیشتر و بهتری برای اورژانس داشته باشیم؛ اگر اورژانس ها مشکلاتی دارند، منتقل کنند تا پیگیری کنیم.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در بازدید از منطقه داوران و روستای دره جوز و پایگاه اورژانس جاده ای روستای دره جوز اظهار کرد: متأسفانه درباره پایگاه اورژانس جاده ای دره جوز نگرانی هایی وجود دارد؛ این پایگاه به سیستم ارتباطی روز مجهز نیست و امکانات لازم برای رسیدگی به حوادث را ندارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایگاهی که سیستم آن به‌روز نباشد، سرویس دهی به‌روز ندارد، افزود: با توجه به اینکه پایگاه در منطقه کوهستانی است، باید بیسیم، باطری ذخیره و برق اضطراری داشته باشد که از همه اینها محروم است.

وی ادامه داد: مخابرات باید برای دکل های خود باطری ذخیره داشته باشد که ارتباط تلفن ثابت و سیار برقرار باشد تا در زمان حادثه بتوان به خوبی حوادث را پوشش داد اما سیستم مخابرات هم فشل است.

حجت الاسلام جلالی ساختمان قدیمی اورژانس جاده ای دره جوز را از دیگر نقاط ضعف آن دانست و افزود: دهیاری و شورا نسبت به بازسازی و ایجاد فضای بانشاط در این پایگاه اقدام کنند تا روحیه نشاط به پرسنل اورژانس که ساعت ها در این محل باید حضور داشته باشند، تزریق شود.

وی خواستار رسیدگی به موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی شد و تصریح کرد: نداشتن دید مناسب تابلوی اورژانس نیز موجب می شود کسانی که نیازمند خدمات اورژانس هستند، متوجه وجود این پایگاه نشوند، بنابراین دانشگاه علوم پزشکی باید برای این موارد فکری کند و همچنین زیرساخت ها را برای رسیدن به موقع عوامل اورژانس به محل فراهم کند.

نماینده رفسنجان با تأکید بر لزوم بهره مندی از برق اضطراری برای پایگاه های اورژانس بین راهی، گفت: برگزاری مانور به طور مرتب در پایگاه های اورژانس یک ضرورت است تا نقاط ضعفشان را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید