• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
قول آقاتهرانی در کرمان| وعده های کمیسیون فرهنگی در استان ها عملیاتی می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۱۷/دی/۱۴۰۰

قول آقاتهرانی در کرمان| وعده های کمیسیون فرهنگی در استان ها عملیاتی می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در سفرهای کمیسیون فرهنگی مجلس با همراهی نمایندگانی از هیئت دولت به استان ها و شهرستان ها، وعده هایی داده می شود که پای آن می ایستیم و به تعهدات مان عمل می کنیم.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خدمت ،حجت الاسلام آقاتهرانی عصر امروز در جلسه ای با حضور مسئولان استان با اشاره به ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی با سردار قاسم سلیمانی دوتاست، مکتب شهید قاسم سلیمانی باید درست مطرح و مواظبت کنیم این جایگاه به خوبی تبیین شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز خرسندی از حضور در استان کرمان و دیدار با مسئولان این استان، تصریح کرد: در شهرستان ها و استان هایی که سر می زنیم، در زمینه های مختلف مربوط به کمیسیون، تعهداتی می دهیم و پای آن می ایستیم و دوستانی از هیئت دولت ما را همراهی می کنند که بتوانیم مصوبات سفرمان را عملیاتی کنیم.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در این جلسه ابراز کرد: از نماینده خوب و زحمت کش رفسنجان که این بستر را فراهم کردند تا اعضای کمیسیون از نزدیک با مسائل و مشکلات فرهنگی استان کرمان آشنا شوند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز کرد: استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی لازمه کشور است و استقلال فرهنگی اهم است، که این موضوع جایگاه کمیسیون فرهنگی را در مجلس مشخص می کند.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در رابطه با کارهای فرهنگی؛ باید هم خودمان کار فرهنگی کنیم و هم در برابر نقشه های ضدفرهنگی که برای ما کشیده می شود برنامه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون با مراکز فرهنگی که در سطح ملی فعالیت می کنند باید ارتباط تنگاتنگ داشته باشد.

امام جمعه کرمان با ابراز گله مندی از بودجه های کم فرهنگی خاطرنشان کرد: استان کرمان ۳۵۰۰ مسجد دارد؛ از این تعداد ۱۵۰۰ مسجد فعالند که ۶۰۰ مسجد در شهرستان کرمان است و بودجه سرانه این مساجد خیلی کم و قابل بیان نیست.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید