• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
عملکرد شورا و شهردار به اعتماد اجتماعی منجر می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۳/اردیبهشت/۱۴۰۲

عملکرد شورا و شهردار به اعتماد اجتماعی منجر می شود

حجت الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری رفسنجان: عملکرد شورا و شهردار می تواند نماد موفقیت کشور و باعث رضایتمندی مردم باشد و برعکس می تواند موجب بدبینی به نظام شود.


رفسنجان زیبا | وی در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان در رفسنجان، حضور در شهرداری را یک فرصت دانست که خداوند در اختیار مسئولین قرار داده است.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: تمام گرفتاری ما در کشور مربوط به آدم هایی است که نگاهشان امانت نیست و می خواهند از جایگاه و قدرت سوءاستفاده کنند.

وی خطاب به حاضرین گفت: بین خودتان و مردم فاصله نیندازید، همه مسئولین باید با بدنه جامعه ارتباط داشته باشند و مردم به انها دسترسی داشته باشند و مشکلاتشان را در میان بگذارند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: هر کسی که مسئولیتی دارد باید نگاهش به مدیریت نگاه امانت باشد و به تعبیر حضرت سیدالشهداء، مشکلات مردم به سمت خود را نعمت بداند.

وی با تأکید بر اینکه در شهرداری ها همگان با حقوق مردم و بیت المال سروکار دارند، گفت: در سطح بودجه های جاری و عمرانی طبق مصوبات شورا و قانون باید رعایت شود.

رئیس دادگستری رفسنجان ادامه داد: شهرداری ها از حضور بازرسی نگران نباشند، بازرسی چشم است و کسی باید بترسد که کار خلاف انجام می دهد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری ها باید در اجرای پروژه ها دقت کافی داشته باشند، خطاب به حاضرین اظهار کرد: شهرداری جای حساسی هست و در صرف بودجه ها اگر عالمانه و مدبرانه‌ و با برنامه نباشد، دچار حق الناس می شویم.

رئیس دادگستری در ادامه با تشکر از اقدامات مسئولین شهرستان در سیل اخیر سیل رفسنجان که در صد سال اخیر بی سابقه بود، گفت: حضور و تلاش شبانه روزی شهردار، فرماندار و معاونین، توپخانه و سپاه و بسیج و شورای شهر در این حادثه ارزش بود.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید