• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
عزم جدی برای مهار کرونا در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۱۶/آبان/۱۳۹۹

عزم جدی برای مهار کرونا در رفسنجان

با شروع اپیدمی جدید کرونا در رفسنجان و افزایش شمار مبتلایان، دانشگاه علوم پزشکی با همراهی سایر ارگان ها برای مهار کووید ۱۹ دست به کار شد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ در پی مطالبه سراسری شهروندان برای تعطیلی رفسنجان که طی روزهای گذشته با واکنش جدی ستاد استانی مقابله با کرونا مواجه گردید و به ورود جدی دادستان برای تعطیلی اصناف غیرضرور و کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان در ادارات انجامید، بازرسی ها در رفسنجان تشدید و پلمپ تعدادی از اصناف در دستور کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

به نظر میرسد ستاد مقابله با کرونا نیز این روزها بسیار بهتر از قبل وارد میدان شده و با اعمال محدودیت های ترافیکی در ایام پایانی هفته و تذکرو هشدار به اصناف و ادارات عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است.

هرچند همراهی شهروندان در این خصوص می تواند به بهبود وضعیت بحرانی شهرستان کمک شایانی کند اما همچنان اخبار متعددی از بی توجهی برخی شهروندان و مدیران نیز به گوش میرسد که امید است به زودی مرتفع گردد.

شایان ذکر است که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در اطلاعیه ای از شهروندان خواست در صورت مشاهده اجتماعاتی از قبیل مراسم تدفین، ختم، عروسی و… با شماره ۰۹۹۱۶۹۵۴۰۴۵ تماس گرفته یا از طریق پیامک با این مرکز مکاتبه کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید