• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
طرح ویژه پلیس رفسنجان در برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران اجرا می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۲/بهمن/۱۳۹۹

طرح ویژه پلیس رفسنجان در برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران اجرا می شود

فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای طرح ویژه پلیس در برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داد.


رفسنجان زیبا| سرهنگ محمدمهدی کریمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در حاشیه اجرای مراسم رژه موتوری که به مناسبت گرامی داشت سالروز ۲۲ بهمن در سطح شهر برگزار شد و در پی تماس های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و‌ آلودگی صوتی توسط موتورسیکلت سواران، اجرای طرح برخورد با موتوسیکلت سواران متخلف در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همین راستا تعداد ۲۲ دستگاه موتورسیکلت که انجام حرکات نمایشی ومخاطره آمیزو تولید آلودگی صوتی داشتند توقیف و‌ روانه پارکینگ شدند، ادامه داد: در صورتی که هریک از موتورسیکلت سواران مرتکب یک یا چند مورد از تخلفات رانندگی شده و از سوی مأموران رویت شوند، نسبت به اعمال قانون این وسایل که از جریمه نقدی تا توقیف موتورسیکلت را شامل می شود، اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان این که متأسفانه انجام برخی از تخلفات و قانون گریزی از سوی برخی از موتور سیکلت سوارها افزایش یافته است، اظهار کرد: مردم و دیگر شهروندان در این زمینه دغدغه‌هایی دارند که به جا و به حق بوده و خواستار برخورد با این تخلفات هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با این تخلفات بدون اغماض خواهد بود‌ و از شهروندان درخواست می کنیم تا در صورت مشاهده چنین تخلفاتی مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید