• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
استقرار مس رفسنجان در جایگاه دهم لیگ برتر فوتبال/ رد ادعای تشریفاتی بودن دیدار مقابل ذوب آهن
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۰۵/مرداد/۱۴۰۰

استقرار مس رفسنجان در جایگاه دهم لیگ برتر فوتبال/ رد ادعای تشریفاتی بودن دیدار مقابل ذوب آهن

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: اشاره به اینکه حضور مس رفسنجان در لیگ برتر قطعی شده است، ادعای تشریفاتی بودن دیدار مقابل ذوب آهن را رد کرد.


رفسنجان زیبا| علی علیزاده با اشاره به اینکه حضور مس رفسنجان در لیگ برتر قطعی شده است، ادعای تشریفاتی بودن دیدار مقابل ذوب آهن را رد کرد.

وی افزود: ما به هدفمان رسیدیم و در لیگ برتر ماندیم اما باید از اعتبار و اقتدار خودمان دفاع کنیم. باید از بازیکنان و کادر فنی به خاطر یک فصل سخت تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد ادامه همکاری با سرمربی تیم عنوان کرد: قرارداد محمد ربیعی را به مدت دو فصل دیگر تمدید کردیم و او قطعا فصل آینده هم سرمربی ما خواهد بود.

علیزاده ادامه داد: منتظریم مسابقات این فصل تمام شود و بعد از آن ربیعی برنامه خودش را به ما اعلام کند تا بر اساس خواسته‌های او به جذب بازیکن و تقویت تیم بپردازیم.

شایان ذکر است که در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس و در هفته بیست و نهم این رقابت‌ها، تیم فوتبال مس رفسنجان در یک بازی تماشایی و در آخرین بازی خانگی خود به مصاف تیم پدیده مشهد رفت که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم مس رفسنجان به پایان رسید.

گل های این دیدار را مجید نصیری در دقیقه ۱۰ و مهرداد آوخ در دقیقه ۸۲ برای مس رفسنجان و رحمان جعفری در دقیقه ۸۹ برای پدیده به ثمر رساندند.

مس رفسنجان با این پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار ۳۶ امتیازی شد و در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید