• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
صدور مجوز تغییر کاربری رایگان گردشگری در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۴/دی/۱۴۰۱

صدور مجوز تغییر کاربری رایگان گردشگری در رفسنجان

شهردار رفسنجان از امکان تغییر کاربری رایگان اماکنی که قصد فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند، خبر داد.


رفسنجان زیبا| مهندس مجید کهنوجی در جمع فعالان گردشگری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شهرداری در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و میراث فرهنگی و گردشگری با ادارات همکاری خوبی دارد و هر جا که همدلی و یکپارجگی بیشتر باشد، اقدامات ما بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در حوزه گردشگری را باید با محوریت فرمانداری شهرستان پیش برد، خاطرنشان کرد: در زمینه حمایت مالی یا برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری در حوزه وظایف شهرداری اعلام آمادگی می کنیم؛ اصل قضیه آن است که رفسنجان را در عرصه ملی خوب نشان دهیم.

شهردار رفسنجان افتتاح بوستان گردشگری، بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب، میدان انقلاب و میدان ابراهیم در مرکز شهر، ترمیم و بهسازی دیوار آگاه، راه‌اندازی فرهنگسرای گردشگری در تیمچه معین را از جمله اقدامات مدیریت شهری طی یک‌سال اخیر در حوزه گردشگری برشمرد و افزود: این اقدامات به منزله موازی‌کاری نیست بلکه شهرداری به سهم خود سعی می‌کند با توان خود به رونق صنعت گردشگری در رفسنجان کمک کند.

وی افزود: نظر شورای شهر و شهرداری برای تغییر کاربری رایگان اماکنی که قصد فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند، مساعد است و می‌توان در مواردی مصوبه را از شورا دریافت کرد.

مهندس کهنوجی با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری در ۱۲۷ نقطه شهر، یادآور شد: شهر رفسنجان در عمل تبدیل به کارگاه عمرانی شده اگر‌چه سبب ترافیک شهری و مزاحمت‌هایی برای شهروندان می‌شود اما از مردم تقاضای صبوری داریم.

شهردار رفسنجان اضافه کرد: اقدامات گسترده شهرداری در حوزه فرهنگی، اجتماعی، گردشگری مبیّن و مشخص است و امیدواریم بتوانیم خدمتی برای همشهریان انجام دهیم و سفیر گردشگری برای شهرستان در جای‌جای کشور باشیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید