• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شرکت ملی مس صادر کننده برتر شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۰۳/آبان/۱۴۰۱

شرکت ملی مس صادر کننده برتر شد

با حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم روز ملی صادرات از شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.


رفسنجان زیبا| شرکت ملی صنایع مس ایران تاکنون توانسته با توجه به اقدامات و عملکرد ارزشمند و اثرگذار در حوزه صادرات و در راستای تحقق شعار امسال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه تولید، صادرات و حمایت از دانش بنیان برای پنجمین بار به عنوان صادر کننده نمونه کشوری معرفی گردد.
بر اساس این گزارش، رقم صادراتی شرکت ملی مس طبق پروانه های صادراتی گمرک ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون   دلار به ثبت رسیده است.
امسال از میان ۶۱۲ شرکت که در ۷۶ گروه کالا و خدمات به رقابت پرداختند، ۵۷ صادرکننده برتر انتخاب و در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
در روند انتخاب صادرکننده نمونه ۱۴۰۱شاخص های مختلفی از جمله «سنجش تولید و سرمایه گذاری مشترک با طرف های خارجی»، «عمق دانش بنیانی»، «فعالیت در مناطق محروم و کم برخوردار»،«میزان اشتغالزایی»، «میزان نفوذ در بازارهای هدف»، «سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده»، «عضویت در تشکل های تخصصی صادراتی»، «ثبت برند بین المللی»، استفاده از نیروی انسانی، مصالح و تجهیزات داخلی در پروژه های خارج  از کشور» مد نظر قرارگرفته است.
در این مراسم حسین تقدسی معاون مالی و اقتصادی به نمایندگی از دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، لوح تقدیر را دریافت نموند. همچنین ایوب باباسالاری مدیر فروش و دیگر مدیران شرکت ملی مس در این مراسم حضور داشتند.
شایان ذکر است، شرکت ملی مس در سال ۱۳۸۴ به عنوان صادر کننده فعال، در سال ۱۳۹۲ به عنوان صادر کننده برتر کشور همچنین در سال های ۱۳۷۷،۱۳۸۱،۱۳۸۶،۱۳۸۹ نیز به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفته است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید