• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۰۹/تیر/۱۴۰۰

شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند و بزرگ‌ترین خدمتش کمک به رونق اشتغال است.


رفسنجان زیبا| حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی در آیین عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه اظهار کرد: جا دارد از مسئولان شهرستان رفسنجان و مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای این اتفاق بسیار مهم در این منطقه تقدیر و تشکر کنم.
وی گفت: اصولاً فرهنگ و دانش و تعلیم و تربیت، زیربنای هر اتفاق مثبتی در هر منطقه است. اگر مجتمع مس سرچشمه با این عظمت کار می‌کند با دست باکفایت دانشمندانی این اتفاقات رقم می‌خورد که سال‌ها در کلاس‌های درس آموزش و پرورش، مدرسه و دانشگاه نشستند و تعلیم و تربیت را تجربه کرده و متخصص شدند تا فکر و اندیشه و ذهن آنها خلاقیت پیدا کند که این حرکت‌های بزرگ ملی و فراملی را رقم بزنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: مدرسه، کانون پرورش انسان‌های شایسته و متخصصی است که می‌توانند هر موضوع مثبتی را در حوزه‌های مختلف پیشرفت کشور رقم بزنند.
علیدادی‌ سلیمانی با قدردانی از مسئولان شرکت مس و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای توجه به این مسأله و احداث مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مجتمع‌های آموزشی در شهر سرچشمه تاکید کرد: اینکه شرکت مس از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نمی‌شود جای قدردانی دارد و به سهم خودم از مدیران و مسئولان این شرکت تشکر می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند و بزرگ‌ترین خدمتش کمک به رونق اشتغال است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید