• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شرط برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۰۷/مرداد/۱۴۰۲

شرط برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر وضیعت بلا تکلیفی در واگذاری ورزشگاه مرتفع نشود، مسابقات فصل جدید مانند گذشته در ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس رفسنجان برگزار می شود.


رفسنجان زیبا| حمید آخوندی با اعلام اینکه ورزشگاه شماره یک شهدای مس هنوز به باشگاه واگذار نشده است، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و تکمیل نهایی ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان، تا کنون اقدامی در خصوص واگذاری این مجموعه به باشگاه مس رفسنجان صورت نگرفته است.

وی ضمن قدردانی از مدیران و مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مسئولان ارشد شهرستان که همواره در کنار باشگاه و مردم رفسنجان بوده‌اند، افزود: مراحل ساخت ورزشگاه به اتمام رسیده و این مجموعه طبق آخرین استانداردها و دستورالعمل‌های فیفا ساخته شده و تمامی شرایط یک ورزشگاه مجهز بین‌المللی را داراست.

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان بیان کرد: اگر وضیعت بلا تکلیفی در واگذاری ورزشگاه مرتفع نشود، مسابقات فصل جدید مانند گذشته در ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس رفسنجان برگزار می شود.

آخوندی با اشاره به اینکه مردم رفسنجان و هواداران باشگاه مس رفسنجان سال‌ها منتظر حضور در ورزشگاه جدید هستند، ابراز امیدواری کرد : با واگذاری این مجموعه به باشگاه مس رفسنجان،  باشگاه بتواند گامی مثبت در جهت رضایتمندی مردم و هواداران بردارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید