• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
سه پروژه ورزشی تا پایان سال جاری در رفسنجان به بهره برداری می رسد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۰۱/آبان/۱۴۰۲

سه پروژه ورزشی تا پایان سال جاری در رفسنجان به بهره برداری می رسد

فرماندار رفسنجان گفت: سه پروژه ورزشی تا پایان سال جاری در قاسم آباد، خلیل آباد و فردوسیه آزادگان رفسنجان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.


رفسنجان زیبا| حسین رضایی بظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها از سال ۹۲ و بعد از آن آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰ به میانگین پیشرفت ۳۰ درصد رسیدند و پس از آن به دلیل عدم اعتبارات و بودجه متوقف شدند.

وی افزود: خوشبختانه با دریافت ۱۲۸ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی، عملیات اجرایی پروژه ها ادامه پیدا کرد و در حال حاضر به طور میانگین به پیشرفت بالای ۷۰ درصد رسیدند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: این سه طرح شامل سالن های چند منظوره در قاسم آباد، خلیل آباد و فردوسیه آزادگان هستند که تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: سالن چند منظوره ورزشی در قاسم آباد دارای مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع است که با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: سالن ورزشی خلیل آباد هم با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی فردوسیه آزادگان نیز با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در حال تکمیل هستند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید