• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
سهم ۶۰ درصدی تأمین کنندگان شهرستان رفسنجان در سومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیها
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۰/بهمن/۱۴۰۱

سهم ۶۰ درصدی تأمین کنندگان شهرستان رفسنجان در سومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیها

زارع بنی اسدی مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: ۲۰ غرفه از ۳۲ غرفه این نمایشگاه به تولیدکنندگان شهرستان رفسنجان اختصاص یافته است.


رفسنجان زیبا| مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حاشیه نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های مجتمع مس سرچشمه از مشارکت تأمین‌کنندگان بومی شهرستان رفسنجان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در سومین نمایشگاه صدها قلم کالاهای مورد نیاز و مصرفی که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دستاوردهای صنعت مس در حوزه بومی‌سازی- چه ملی و چه منطقه‌ای- یاد کرد، عرضه شده است.

مهندس عباس زارع بنی‌اسدی با اشاره به اینکه ۲۰ غرفه از ۳۲ غرفه این نمایشگاه به تولیدکنندگان شهرستان رفسنجان اختصاص یافته و مابقی غرفه‌ها با حضور تولیدکنندگان و فعالان از سایر نقاط استان کرمان و استان‌های تهران، اصفهان، یزد، مرکزی و … برپا شده است، افزود: تعداد تأمین‌کنندگان بومی فعال حاضر در شهرستان ۲۲۵ منبع است که نتیجه این مشارکت و همکاری، منجر به خریداری ۱۷۳۱ آیتم از طریق بازرگانی مجتمع و تأمین و ساخت ۳۵۴ آیتم از طریق حوزه فنی و ساخت بومی‌سازی در سال جاری شده است.

مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، حوزه‌های ساخت را شامل تراشکاری، ریخته‌گری، تعمیرات، لاستیک، پلیمر، شیمیایی، ابزار دقیق و اسکلت فلزی برشمرد و با اشاره به حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، اظهار کرد: با همکاری این شرکت‌ها، علاوه بر اشتغال‌آفرینی و تداوم تولید صنعت مس، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری شده است.

مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان یادآور شد: این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار خوبی جهت شناسایی نیازهای صنعت مس به‌منظور سرمایه‌گذاری و اشتغال‌آفرینی در سطح بومی منطقه بویژه شهرستان رفسنجان باشد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید