• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
سرمربی مس رفسنجان: برد امروز را به هواداران به خصوص بانوان تقدیم می کنم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۱۲/آبان/۱۴۰۲

سرمربی مس رفسنجان: برد امروز را به هواداران به خصوص بانوان تقدیم می کنم

الهامی: برد امروز را به هواداران و علی الخصوص هواداران خانم تقدیم می‌کنم و به طور صمیمانه از بچه‌های رسانه تشکر می‌کنم که در روزهای سخت پای من ایستادند؛ ان شاءالله بتوانم جبران کنم.


#رفسنجان_زیبا | ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان در جمع خبرنگاران، با تبریک افتتاح ورزشگاه مدرن شهدای مس رفسنجان به مجموعه شرکت مس و هواداران، گفت: جو امروز ورزشگاه خیلی خوب و داوری که همان داور دیدار با شمس آذر بود، فوق العاده بود و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی افرود: به هر دو تیم تبریک و خسته نباشید می گویم و دست تک تک بچه‌ها را می بوسم که خیلی خوب بازی کردند و شرمنده هواداران نشدیم؛ الحق والانصاف فولاد تیم خوبی است؛ از ابتدا تا انتها فکرمان همان بود که بچه‌ها بازی کردند در نیمه اول ریتم بچه‌ها واقعی نبود اما نیمه دوم هجومی و با برنامه بازی کردند.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به حضور بازیکنان بومی در مس، گفت: به جز کریم زاده، اکبری هم در تیم هست؛ برای ما بومی و غیربومی فرقی ندارد و همه خوب بازی کردند؛ کریم زاده امروز فوق العاده ظاهر شد؛ تک تک بچه‌ها امروز زحمت کشیدند و نمره خوبی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه به دنبال ادامه روال پیروزی‌ها هستیم، تصریح کرد: برد امروز را به هواداران و علی الخصوص هواداران خانم تقدیم می‌کنم و به طور صمیمانه از بچه‌های رسانه تشکر می‌کنم که در روزهای سخت پای من ایستادند؛ ان شاءالله بتوانم جبران کنم.

الهامی با اشاره به اینکه بهبود ساختار دفاعی زمانبر است و دست به دست هم می‌دهیم تا تیم به هارمونی برسد، ادامه داد: از مجموعه مس و همه دست اندرکاران و مربی پیشین که حق داشت روی نیمکت این ورزشگاه بنشیند، تشکر می‌کنم.

در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم مس رفسنجان امروز در ورزشگاه جدید رفسنجان که با حضور بانوان برگزار شد، مقابل فولاد خوزستان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید