• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
سرمربی دوچرخه سواری مس رفسنجان: امیدوارم در آینده قهرمان رقابت های لیگ برتر باشیم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: پنجشنبه ۱۳/خرداد/۱۴۰۰

سرمربی دوچرخه سواری مس رفسنجان: امیدوارم در آینده قهرمان رقابت های لیگ برتر باشیم

سرمربی تیم دوچرخه سواری باشگاه مس رفسنجان گفت: رفسنجان دارای استعدادهای خوب و درخشان در ورزش دوچرخه سواری است که می‌تواند در آینده افتخارات زیادی را برای این شهر به ارمغان آورد.


رفسنجان زیبا| زینلی بهترین سن برای شروع ورزش دوچرخه سواری را ۱۳ سالگی عنوان کرد و گفت: هر چند هزینه‌های ورود به این رشته ورزشی قدری متفاوت و بیشتر از دیگر رشته های ورزشی است، اما توصیه میکنم علاقمندان دوچرخه سواری از هر طریق ممکن به این رشته ورزشی روی آورند.

سرمربی تیم دوچرخه سواری باشگاه صنعت مس رفسنجان بیان کرد: خوشبختانه با عنایت، توجه و حمایت مدیر عامل باشگاه، هم اکنون تیم ما در لیگ برتر حضور دارد؛ سال گذشته توانستیم به مرحله نائب قهرمانی برسیم و امیدوارم در آینده قهرمان رقابت های لیگ برتر باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از تمامی مسئولان باشگاه صنعت مس و جامعه ورزشی رفسنجان گفت: دوچرخه سواری تنها ورزشی است که به تن، روح و جسم انسان و به حفظ محیط زیست کمک می کند.

علیرضا زینلی سرمربی تیم دوچرخه سواری باشگاه صنعت مس رفسنجان متولد ۱۳۶۰ است که از سن ۱۷ سالگی با توجه به علاقه و استعداد در این رشته و همچنین با تشویق و حمایت آقای زمانی از پیشکسوتان دوچرخه سواری فعالیت خود را آغاز کرد.

منبع: روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید