• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رویارویی  مس رفسنجان و استقلال تهران در لیگ برتر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۱۲/آبان/۱۳۹۹

رویارویی مس رفسنجان و استقلال تهران در لیگ برتر

تیم فوتبال مس رفسنجان در شروع بازیهای لیگ بیستم به مصاف حریف قدیمی خود، استقلال تهران می رود.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ تیم فوتبال مس رفسنجان که در اولین هفته از شروع لیگ برتر قرار بود به مصاف استقلال تهران برود، شنبه ۱۷ آبان ماه در ورزشگاه ازادی تهران از ساعت ۱۶:۳۰ مقابل حریف سال های دورش صف آرایی می کند.

مس رفسنجان و استقلال تهران یازده سال پیش در یکی از حساس ترین رقابت های جام حذفی مقابل یک دیگر حضور یافتند، که سرانجام استقلال مغلوب مس شد و از دور رقابت های جام حذفی سال ۸۸ کنار رفت.

گفتنی است در آن دیدار که علی علیزاده برای استقلال تهران توپ زنی می کرده است، اکنون در قامت معاون فنی مس مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

اگر نگاهی به فراز و فرودهای اخیر استقلال بیاندازیم، شاهد یک تیم قوی و پرقدرت اما بی ثبات میشویم؛ بی ثبات از نظر دوام و ماندگاری سرمربی.

استقلال تهران مانند دیگر تیم های لیگ برتری در فصل نوزدهم نتوانست رهبر و سرپرست تیمش را حفظ کند؛ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان توانست تیم از هم پاشیده شده شفر آلمانی را از قعر جدول بالا بکشد و در هفته های نخست فعالیتش نتایج بسیار خوبی را رقم بزند؛ اما پس از رفتن استراماچونی آبی ها متحمل شوک سهمگینی شدند.

پس از آن نوبت به اسطوره ابی ها فرهاد مجیدی رسید و اکنون محمود فکری در قامت سرمربی آبی ها قرار است ۱۷ ابان مقابل مسی ها زور آزمایی کند.

از این سو مس رفسنجان نیز که با پشتکار فراوان و سابقه درخشان در لیگ دسته یک صدر نشینی را از آن خود کرده بود، توانست تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب کند.

محمد ربیعی سر مربی جوان نارنجی پوشان رفسنجان هم که از آغاز سوت رقابت های لیگ دسته اول تا سوت پایان کنار تیم ایستاد، ثبات مدیریتی را به نمایش گذاشت و توانست با اختلافی بسیار عالی مس رفسنجان را، راهی لیگ برتر کند و اتفاقی بسیار دلچسب را برای رفسنجانی هایی که باشنیدن این خبر قند در دلشان آب شد، رقم بزند.

اعتماد باشگاه مس رفسنجان به محمد ربیعی در ادامه رقابت های لیگ برتر نیز جریان یافت تا مربی جوان مسی ها در لیگ برتر نیز نارنجی پوشان را هدایت کند.

حال باید آجیل به دست منتظر شروع فصل جدیدی از دفتر رقابت های مس رفسنجان در لیگ برتر بنشینیم و نظاره گر برد و باخت ها و لحظات نفس گیری باشیم که هواداران مسی ها با ان زندگی خواهند کرد.

محمد ربیعی مربی جوان و ثابت قدم صنعت مس رفسنجان که برای اولین بار قدم به لیگ برتر می گذارد، مقابل استقلالی که از این حیث متزلزل بوده است، زیر ذره بین ها قرار خواهد گرفت و چشمان زیادی را به سمت خود جلب میکند. حال باید منتظر ماند تا نتیجه بازی، پیروز میدان را مشخص کند.

الهه محمدی نژاد


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید