• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رونمایی از پوستر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۲۶/تیر/۱۴۰۲

رونمایی از پوستر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان

به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان و با حضور جمعی از مسئولین و رؤسای هیأت های ورزشی از پوستر چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات در تالار قصر رونمایی شد.


رفسنجان زیبا| علیرضا رفیعی دبیر چهارمین ورزشی محلات رفسنجان در مراسم رونمایی از پوستر، با اشاره به هدف برگزاری این رویداد ورزشی، گفت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات با هدف شور و نشاط اجتماعی با همراهی هیأت های ورزشی در تابستان سال جاری آغاز به کار خواهد کرد.

وی از مشارکت پنج برابری رشته های ورزشی، نسبت به دوره اول خبر داد و افزود: در دوره چهارم میزبان ۴۰ رشته ورزشی با همراهی ۲۷ هیأت ورزشی خواهیم بود و انتظار داریم المپیاد چهارم با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به دوره های پیشین برگزار شود و شاهد حضور اکثریت ورزشکاران در این رویداد ورزشی باشیم.

دبیر المپیاد ورزشی محلات افزایش مشارکت هیأت ها و رشته های ورزشی در المپیاد سوم را در راستای پیشنهاد مهندس کهنوجی شهردار محترم عنوان کرد و اگفت: حضور چشمگیر رشته های ورزشی در این رویداد نویدبخش فعالیت های ورزشی در سطح شهر برای ورژشکاران و جوانان بود.

رفیعی با قدردانی از زحمات آقای حسین پورمحمدی مدیریت پیشین باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجانن، برای آقای محمدرضا سلمانی سرپرست جدید باشگاه آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: سومین دوره المپیاد ورزشی محلات با حضور و همراهی ۱۵۰۰ ورزشکار و کادر اجرایی به نحو احسن برگزار شد و امیدواریم امسال به همت هیأت های ورزشی به دو هزار نفر افزایش یابد.

وی با تشکر از اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: امسال بنا داریم اجرای مسابقات و برنامه های ورزشی را صد در صد به هیأت های ورزشی بسپاریم.

پوستر چهارمین المپیاد ورزشی محلات با حضور و امضای جابر اکبری نژاد فرزند شهید و رئیس هیأت سوارکاری و با همراهی شهردار و معاونین، رئیس و اعضای شورای شهر، معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کادر اجرایی المپیاد ورزشی محلات رونمایی شد.

عکاس | مهناز شریفی

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید